۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۵۹۶۲۶
شیخ ماهر حمود؛

همه لبنان باید در نبرد با تکفیری‌ها حامی حزب الله باشد/ حمایت از تجاوز عربستان به یمن مضحک است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی با ابراز تعجب از دشمنی شدید برخی با حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی، گفت: همه لبنان باید در نبرد با تکفیری‌ها حامی حزب الله باشد.
ماهر حمود، امام جماعت مسجد القدس صيدا



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد القدس صیدای لبنان برگزار شد، با تأکید براینکه شرایط لبنان امروز به گونه ای است که نمی‌توان دست روی دست گذاشت، گفت: اگر اجازه بدهیم که تکفیری ها آزادانه رفت و آمد کنند مطمئنا مشکلات بسیاری را برای کشور به وجود می‎‌آورند.

 

وی افزود: تکفیری‌ها باید به سزای جنایت های خود برسند؛ به ویژه هنگامی که نیروهای مقاومت اسلامی را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

 


این عالم اهل سنت لبنانی با تأکید براینکه اقدامات گروه‌های تکفیری هیچ سنخیتی با آموزه های اسلامی ندارد، خاطرنشان کرد: روز به روز این واقعیت برای همگان روشن می‌شود که داعش و جبهه النصره هیچ پیوندی با اسلام ندارند.

 

دبیرکل علمای حامی مقاومت تصریح کرد: تمام لبنان باید در کنار حزب الله لبنان به نبرد با گروه‌های تکفیری در مناطق مرزی عرسال و القلمون بپردازند. سخن کسانی هم که مدعی هستند این عملیات حزب الله خطرناک است هیچ پشتوانه منطقی و عقلی ندارد.

 


شیخ ماهر حمود، اختلاف برخی با حکومت سوریه و حزب الله لبنان را قابل درک خواند و گفت: اختلاف نظر را می‌توان هضم کرد اما چگونه می‌شود که سرنگونی حکومت سوریه به اولویت دینی برخی تبدیل شده است. کار به جایی رسیده که مجاهدان حزب الله را در کنار نیروهای داعش و جبهه النصره قرار می‌دهند تا موضع خود را نسبت به مقاومت توجیه کنند.

 


وی افزود: اینکه برخی حزب الله را تهدید اصلی برای جهان اسلام توصیف می‌کنند مضحک است.  همانگونه که در یمن به هر طریقی انصار الله را تخریب می‌کنند و از تجاوز جنایتکارانه آل سعود حمایت می‌کنند./983/ب901/ک

ارسال نظرات