۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۵۹۷۶۶

رونمایی از کتاب های گویای جدید در غرفه سوره مهر

خبرگزاری رسا ـ انتشارات سوره مهر با در اختیار قرار دادن محصولات جدید از جمله کتاب گویا و تعاملی، کتاب الکترونیک و اپلیکیشن‌های گوناگون، امکان کتاب خواندن را برای جامعه گسترده ای از مخاطبان فراهم کرده است.
سوره مهر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، عرضه کتاب‌های گویا از فعالیت‌های انتشارات سوره مهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، کتاب‌های «جای امن گلوله‌ها»، «دریا خانوم»، «دختران ا پی دی»، «نامه‌های کوفی» و «گوشواره عرش» را به شکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

 

 این کتاب‌ها در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود و کتاب گویا اولین بار در کشور به همت انتشارات سوره مهر منتشر می شود.

 

«واقعیت افزوده» نیز پدیده جدیدی در راستای اقدامات متفاوت و نوین در انتشارات سوره مهر است. از این نوع پدیده به نام «واقعیت افزوده» تاکنون در مطبوعات استفاده می‌شد و این برای اولین بار است که سوره مهر در حوزه نشر از آن استفاده می‌کند به این صورت که برای برخی از آثار منتخب، محتوایی به صورت ویدئو و تصویر تهیه شده و وقتی مخاطبان، تلفن همراه خود را روی کتاب می‌گیرند، فضایی به صورت مجازی باز می‌شود که می‌توانند کتاب را ورق بزنند.

 

این اقدامات از آنجا ضروری به نظر می‌رسد که با توجه به اینکه امروزه کتاب‌ها ساختاری چندوجهی پیدا کرده‌اند، باید نشرهای گوناگون نیز خودشان را با این تحولات و تکنولوژی نوین را همگام کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات