۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۲۵۹۸۴۴

مجموعه هشت جلدی ترانه های کودکانه از جدیدترین آثار به نشر

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مجموعه هشت جلدی ترانه های کودکانه از ناصر کشاورز تحت عنوان «کی بود؟ کی بود؟» را ارائه می کند.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و ترغیب کودکان به کتابخوانی یکی از اهداف این انتشارات و چاپ کتاب های ویژه کودکان با عنوان کتاب های پروانه محسوب می شود.

 

در همین راستا به نشر مجموعه شعر هشت جلدی «کی بود؟ کی بود؟» سروده شاعر برجسته کودکان ناصر کشاورز، تصویرگری شیرین شیخی و گرافیک و صفحه آرایی مهشید دانشیان برای نخستین بار به چاپ رسانده و طی برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می کند.

 

این مجموعه ترانه های کودکانه، مفاهیم و موضوعات کاربردی ویژه خردسالان و کودکان را در قالب هشت موضوع آشپزخانه، میوه ها، لوازم التحریر، حمام، بازی، حیوانات، خانه و طبیعت به کودکان آموزش می دهد.

 

ترانه های کودکانه این مجموعه هشت جلدی برای مخاطب گروه سنی الف و ب سروده شده و ابعاد و صفحه آرایی خاص و ویژه آن که به صورت برش خورده و در قطع خشتی کوچک طراحی شده است، جذابیت های بصری متعددی را برای کودکان ایجاد می کند.

 

عناوین این مجموعه شامل «کی بود؟کی بود؟ ساده بود، توو سفره واستاده بود»، «کی بود؟کی بود؟آناس دوست، بخور منو نه با پوست»، «کی بود؟کی بود؟مداد بود، خط تو نوکش زیاد بود»، «کی بود؟کی بود؟صدام کرد، نگاه به دست و پام کرد»، «کی بود؟کی بود؟خمیر شد، کلوچه و فتیر شد»، «کی بود؟کی بود؟که نخ شد، یواش یواش ملخ شد»، «کی بود؟کی بود؟برنگشت، تا ساعت هفت و هشت» و «کی بود؟کی بود؟بلند بود، قدش هزار و چند بود» می باشد.

 

شایان ذکر است بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در محل مصلای حضرت امام خمینی رحمةالله علیه برگزار می شود و علاقه مندان به بازدید از غرفه «به نشر»، می توانند به 3 غرفه عمومی واقع در شبستان، انتهای راهرو 7 جنب ستاد نمایشگاه، غرفه کودک و نوجوان به نشانی چادر 24D ، غرفه 182 و همچنین غرفه دانشگاهی در چادر A18 غرفه 265 مراجعه و همچنین عناوین کتاب ها و محصولات فرهنگی این انتشارات را از طریق نشانی اینترنتی www.behnashr.com مشاهده کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات