۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۲۵۹۸۴۶

عضوگیری باشگاه مخاطبان «به نشر» در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل موسسه انتشارت آستان قدس رضوی گفت: باشگاه مخاطبان به نشر که در نمایشگاه کتاب پارسال فعالیت خود را کلید زد، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز عضوگیری می‌کند.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جواد محمد زاده مقدم، مدیر عامل مؤسسه انتشارت آستان قدس رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: هدف از این پروژه بهره برداری از ظرفیت بزرگ مجموعه محصولات آستان قدس رضوی و همچنین مخاطبان گسترده در این نمایشگاه است، به گونه‌ای که با یک جهت‌گیری مناسب در حوزه مخاطبان، برنامه ریزی فرهنگی در عرصه نشر در مجموعه «به نشر» توسعه یابد.

 

وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگ ترین کانون فرهنگی در سطح کشور، افزود: تجمیع کلیه انتشارات فعال و مراکز فرهنگی مطرح کشور در یک فضای نمایشگاهی گام بزرگی در راستای اعتلای فرهنگی کشور محسوب می شود.

 

محمدزاده مقدم بیان کرد: انتشارات به نشر با حدود دو هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی در سه غرفه عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر می شود.

 

شایان ذکر است؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در محل مصلای حضرت امام خمینی رحمةالله علیه برپا است./1308/د102/ق

ارسال نظرات