۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۵۹۹۵۹
پس از پیروزی حزب دیوید کامرون؛

بحرینی‎های مقیم لندن مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ بحرینی‎های مقیم لندن با تجمع در مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس خواستار تغییر رویکردهای سیاسی این کشور نسبت به بحرین شدند.
تجمع بحريني هاي مقيم انگليس در مقابل دفتر نخست وزير اين کشور

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ده‎ها تن از انقلابیان و فعالان حقوق بشر بحرینی مقیم لندن، امروز با برگزاری تجمع در مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس، جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه را محکوم کردند.


معترضان بحرینی مقیم لندن با سر دادن شعارهایی علیه حکومت آل‎خلیفه خواستار عدم حمایت دولت انگلیس از رژیم مستبد آل‎خلیفه شدند.


انقلابیان بحرینی با برپایی نمایشگاه خیابانی، تصاویر جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه در معرض نمایش قرار دادند.


تظاهرات کنندگان در اولین تجمع خود بعد از پیروزی حزب دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در پنجشنبه گذشته خواستار تغییر سیاست‎های این کشور نسبت به بحرین شدند.


آنان همچنین از نخست وزیر انگیس خواستند که با فشار به حکومت آل‎خلیفه اصلاحات را در بحرین جاری سازد و از نقض حقوق بشر در این کشور ممانعت به عمل آورند.


گفتنی است که دولت انگلیس طی توافق نامه‎ای که با رژیم آل‎خلیفه امضا کرده، قرار است که در سال جدید میلادی یک پادگان نظامی در این کشور تاسیس کند و سلاح‎های مورد نیاز نیروهای امنیتی بحرین را در اختیار آنان قرار دهد. این اقدام دولت انگلیس مورد انتقاد حامیان حقوق بشر و معارضان بحرینی قرار گرفته است
./994/ب902/د

ارسال نظرات