۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۶۰۱۹۰
روزنامه الدیار لبنان خبر داد:

تخریب وجهه سیدحسن نصرالله در دستور کار رسانه‎های جریان المستقبل

خبرگزاری رسا ـ روزنامه الدیار از تشکیل اتاق عملیاتی از سوی جریان المستقبل لبنان برای تخریب وجهه دبیرکل حزب الله لبنان خبر داد.
سيدحسن نصرالله


به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الدیار لبنان در شماره امروز خود به نقل از شخصیت‌های جریان 8 مارس تأکید کرد که اتاق عملیاتی از سوی جریان المستقبل لبنان برای تخریب وجهه سید حسن نصرالله آغاز به کار کرده است.


این روزنامه با تأکید براینکه از نظر مخالفان حزب الله سمیر جعجع توانایی کافی برای پاسخ دادن به اظهارات سید حسن نصرالله را نداشته است، خاطرنشان کرد: پس از آغاز عملیات طوفان قاطعیت، این سعد الحریری بود که وظیفه پاسخ سریع به اظهارات دبیرکل حزب الله را بر عهده گرفت.

 


روزنامه الدیار تصریح کرد: اتاق عملیات جریان المستقبل با اهمیت خاصی سخنان سید حسن نصرالله را دنبال کرده و تلاش دارد از هر فرصتی برای ضربه وارد کردن به حزب الله و دبیرکل آن استفاده کند.

 


الدیار افزود: سعدد حریری که این روزها به وکیل مدافع عربستان سعودی و عملیات نظامی آن در یمن تبدیل شده است در روزهای اخیر تمام توان خود را برای تضعیف حزب الله لبنان گذاشته است.
 

 

این روزنامه همچنین با اشاره به استفاده جریان المستقبل از شخصیت‌های شیعه خود برای مقابله با حزب الله لبنان، ابراز داشت: علاوه بر همه این ها برنامه های تلویزیونی شبکه های وابسته به المستقبل نیز به طور مستمر و برنامه ریزی شده سید حسن نصرالله را هدف قرار می‌دهد./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات