۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۶۰۶۳۴

بازدید نزدیک به سه میلیون نفر از سایت نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ سایت بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 26 فروردین تاکنون از سوی 2میلیون و 276 هزار نفر مورد بازدید قرار گرفته است.
نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سایت نمایشگاه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 26 فروردین تاکنون از سوی 2میلیون و 276 هزار نفر مورد بازدید قرار گرفته است.

 

این سایت شامل بخش‌های مختلفی است که از این جمله می‌توان به بخش جستجوی کتاب و ناشران اشاره کرد. در این بخش در کنار فهرست کتاب‌های مختلف ناشران در بخش‌های مختلف نمایشگاه، فهرست ناشران داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه هم بر روی این نمایشگاه قابل دسترسی است.

 

همچنین بازدیدکنندگان از نمایشگاه پیش از حضور می‌توانند با مراجعه به این پایگاه از کتاب‌های ناشران داخلی و خارجی مطلع شوند. علاوه بر این، تازه‌ترین اخبار و رویدادهای نمایشگاه نیز در بخش اخبار سایت در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

 

برنامه‌ها و فعالیت‌های دیگر نمایشگاه از جمله برنامه‌ها سراهای اهل قلم و دیدارها و حضور شخصیت‌ها نیز در این سایت در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

راهنمای بازدید از نمایشگاه به همراه نقشه با فرمت pdf به ویژه برای بازدیدکنندگان شهرستانی و راه‌های دسترسی به نمایشگاه نیز در بخش بازدید در دسترس است.

 

بخش اطلاع‌رسانی سایت نیز با انتشار اپلیکیشن‌های نمایشگاه به اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌پردازند. در طی 28 روز گذشته بیش از 13 میلیون و 170 بار صفحات سایت نمایشگاه از سوی بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان مورد بازدید قرار گرفته است.

 

سایت بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به آدرس www.tibf.ir برای عموم مردم قابل دسترسی است./998/د102/ق

ارسال نظرات