۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۶۰۶۵۳
از سوی «به نشر» در نمایشگاه کتاب تهران؛

«قصه های مهربانی»؛ مجموعه داستان های کودکانه رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ انتشارت آستان قدس رضوی کتاب «قصه های مهربانی» ویژه مخاطبان کودک را برای نخستین بار به چاپ رسانده و در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می کند.
کتاب هاي کودکانه

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، ساده نویسی و در عین حال درست نویسی یکی از بزرگترین شاخصه های کتاب های کودک و نوجوان محسوب می شود تا به این شیوه با بهره گیری از الگوهای ساده و قابل درک برای آنان، مفاهیم دینی و تربیتی به کودکان و نوجوانان منتقل شود.

 

بر همین اساس انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به تولید، چاپ و رونمایی از کتاب «قصه های مهربانی» با محوریت تبیین و ترویج مهربانی و صمیمیت بین کودکان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام می کند.

 

«قصه های مهربانی» اثر سپیده خلیلی است که با بهره گیری از یک تیم 5نفره تصویرگری و با مدیریت هنری امیر مفتون، تلاش دارد تا در قالب بیان داستان های کودکانه، توجه آنان را به مفاهیم عمیق اخلاقی و ثمرات مهربانی برانگیخته کند.

 

این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و با حضور نویسنده اثر رونمایی می شود در تیراژی برابر با 3هزار نسخه ویژه گروه سنی ب و ج در قطع خشتی در دسترس عموم مخاطبان قرار می گیرد.

 

علاقه مندان به تهیه مجموعه داستان های کوتاه کتاب مصور رنگی «قصه های مهربانی» می توانند این کتاب آموزنده را با مبلغ 150 هزار ریال از غرفه کودک  و نوجوان به نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری کنند.

 

یادآور می شود؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در محل مصلای حضرت امام خمینی رحمةالله علیه برگزار می شود و علاقه مندان به بازدید از غرفه «به نشر»، می توانند به 3 غرفه عمومی واقع در شبستان، انتهای راهرو 7 جنب ستاد نمایشگاه،  غرفه کودک و نوجوان به نشانی چادر 24B ، غرفه 182 و همچنین غرفه دانشگاهی در چادر A18 غرفه 265 مراجعه و همچنین عناوین کتاب ها و محصولات فرهنگی این انتشارات را از طریق نشانی اینترنتی www.behnashr.com مشاهده کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات