۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۶۳۸۴۸

«یهود، صهیونیسم و اروپا» روانه بازار کتاب نشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «یهود، صهیونیسم و اروپا: (ریشه‌یابی تاریخ جریان صهیونیسم در اروپا)» از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.
کتاب «يهود، صهيونيسم و اروپا»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتاب «یهود، صهیونیسم و اروپا: (ریشه‌یابی تاریخ جریان صهیونیسم در اروپا)» تألیف ضحی ربانی‌خوراسگانی از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

 

امروزه یهودیان و به‌خصوص صهیونیست‌ها مهم‌ترین اقلیت تأثیرگذار در کشورهای اتحادیه اروپا می‌باشند و کمتر دولت اروپایی پیدا می‌شود که تحت‌تأثیر و نفوذ یهودیان و صهیونیست‌ها نباشد. آموزه‌های فرهنگی و هویتی یهودیت و تمدن فعلی غرب انسان را موجودی تعریف کرده است که تنها در جست‌وجوی رفاه و امنیت خویش است و دیگران را قربانی اهداف و امیال خود می‌کند.

 

صهیونیست‌ها و نظام سرمایه‌داری با اشغال کشورها و حکومت‌ها به استعمار کهن و نو دست زدند و اکنون با رسانه‌های خود به کنترل انسان‌ها روی آورده‌اند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، تمامی غرب با محوریت صهیونیسم جهانی تلاش می‌کند تا جلوی این حرکت و بیداری معنوی را بگیرد، چرا که پیام انقلاب اسلامی ایران رهایی انسان‌ها از سلطه افراد و ایدئولوژی‌های دست‌ساز و فراخواندن آن‌ها به سوی تنها خالق هستی، خداوند است. این پیام آزادی‌بخش تمام منافع صهیونیسم جهانی را با خطر مواجه می‌سازد.

 

مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای تبیین رشد صهیونیسم و نفوذ این جریان منحرف در تمامی سطوح فرهنگی، سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی اتحادیه اروپا، کتاب حاضر را منتشر کرده که امید است بتواند به پژوهشگران و علاقه‌مندان مطالعات انقلاب اسلامی یاری رساند.

 

کتاب «یهود، صهیونیسم و اروپا: (ریشه‌یابی تاریخ جریان صهیونیسم در اروپا)» با شمارگان 1000 نسخه در 316 صفحه به قیمت 10 هزار تومان از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد./998/د102/ق

ارسال نظرات