۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹
کد خبر: ۲۶۴۱۴۸
شیخ نعیم قاسم:

عامل انفجار تروریستی دمام فردی گمراه و منحرف است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله ضمن محکومیت انفجار تروریستی دمام، عامل این انفجار را فردی گمراه و دارای اندیشه ای انحرافی توصیف کرد.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که جمعه در بیروت برگزار شد، با اشاره به اینکه تکفیری ها در حالی مدعی اسلام هستند که هر منکری را انجام می‌‎دهند، گفت: اقدامات گروه های تکفیری تنها به دین اسلام خدشه وارد می‌کند. در حالی که خط مقاومت اسلامی خطی استکبار ستیز است و کشورهای استکباری نیز تنها از این خط در هراس هستند.

 

وی افزود: کشورهای استکبار حامی القاعده، داعش و جبهه النصره هستند. کسانی که به ذبح مسلمانان و آواره کردن زنان و کودکان می‌پردازند مسلمان نیستند.

 

وی با طرح این سوال که آیا شریف تر از مردان مقاومت کسی وجود دارد؟ گفت: مردان مقاومت به دور از همه مذاکرات سازش گرانه و بی فایده با فدارکاری های خود به مقابله با صهیونیست ها پرداختند و پیروزی بزرگی برای امت اسلامی به ارمغان آوردند.

 

شیخ نعیم قاسم با تأکید بر پیروی راه مقاومت و عدم عقب نشینی در برابر فشارها، گفت: ارتش، ملت و مقاومت اسلامی لبنان در برابر همه فشارها ایستادگی می‌کنند.

 

معاون سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت انفجار تروریستی، تأکید کرد که عضو داعش که این جنایت را مرتکب شد فردی گمراه و دارای فکری انحرافی است.

گفتنی است انفجار تروریستی امروز در مسجد امام حسین (ع) دمام به شهادت چهار تن و زخمی شدن ده نفر انجامید. داعش مسؤولیت این عملیات را به عهده گرفته است./983/ب902/ک

ارسال نظرات