۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۶۴۲۶۷

بیانیه مرکز اسلامی امام خوئی لندن در محکومیت انفجار تروریستی دمام عربستان

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراکز اسلامی لندن، انفجار تروریستی در نماز جمعه شیعیان دمام عربستان را محکوم کرد.
انفجار تروريستي در دمام عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلامی امام خوئی لندن درباره عملیات تروریستی در قدیح ودمام بیانیه ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: یکبار دیگر تروریست های تکفیری صفحه سیاه دیگری را به صفحات پر از قتل و جنایت و تخریب خود اضافه کردند و در شرایط سختی که امت اسلامی به خاطر تلاش های دشمنان در راستای تخریب چهره اسلام با آن مواجهه است، فتواهای علمای تکفیری، مردم را به قتل وکشتار فرا می خوانند.

 

این مرکز اسلامی افزود: آنچه برای نمازگزاران در قدیح ودمام اتفاق افتاد بیانگر اینست که تروریسم همه را هدف گرفته وهدف آن ناامن کردن منطقه به ویژه کشورهای اسلامی است. چنین اقداماتی سبب گسترش تفرقه بین مسلمانان شده  وطائفه گرایی را در بین مذاهب مختلف ترویج می دهد.

 

در ادامه بیانیه تأکید شده است: مرکز اسلامی امام خوئی ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان، این جنایت زشت را محکوم کرده وعربستان سعودی را به انجام وظایف انسانی ودینی وقانونی خود در قبال همه شهروندان واقلیت های مختلف دینی جهت حمایت از جان ومال و آزادیشان در عبادت فرا می خواند.

 

این مرکز اسلامی از سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه اروپا واتحادیه عرب خواست به مقابله با تروریسم کوری که بی گناهان را هدف قرار می دهد، بپردازند.

 

گفتنی است در انفجار تروریستی روز گذشته مسجد امام حسین(ع) دمام عربستان 4 تن از نمازگزاران شیعه شهید و 10 تن دیگر زخمی شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات