۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۶۴۵۸۰
راه امام/ رییس انجمن فرهنگ اسلامی هند در گفت‎وگو با رسا:

داعش مولود اسلام آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان هند گفت: گروه تروریستی داعش یکی از نتایج اسلام آمریکایی بود که امام خمینی(ره) نسبت به آن اخطار داده بود.
اسلام آمريکايي


 

سید علی رضوی رییس انجمن فرھنگ اسلامی هند در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) پیرامون خطر اسرائیل برای بشریت گفت: امام خمینی(ره) حکیم و دانا بود و بر سیاست حاکم بر جهان تسلط کامل داشت. امام خوب می دانست که دشمنان اسلام برای آینده چه برنامه ای دارند و بناست چه بلایی بر سر اسلام و مسلمانان بیآورند، علاوه بر این برای سلامتی کل بشریت دغدغه داشت و در یک جمله حکیمانه به جهانیان یک پیام داد که اسرائیل یک غده سرطانی است.



وی افزود: امام معتقد بود که اگر جهان امنیت و آزادی می خواهد باید این غده سرطانی را سوزاند وگرنه مانند جسم انسان به تمام نقاط جهان تسری پیدا می کند و موجب نابودی آن می شود.



رییس انجمن فرھنگ اسلامی هند با اشاره به هشدار امام خمینی(ره) درباره چالش دشمنان برای ضربه زدن به اسلام از طریق ساخت اسلام آمریکایی اظهار کرد: امام خمینی(ره) از اول انقلاب اسلامی پیامی مهم را به مسلمانان ارسال کرد که محتوای ان هشدار نسبت به اسلام آمریکایی بود. مسلمین اگر می خواهند اسلام حقیقی را بشناسند یکی از مهمترین شاخصه های ان توجه به اسلامی است که از سوی آمرکا و غرب تبلیغ می شود.



سید علی رضوی وجود داعش را نشأت گرفته از اسلام آمریکایی دانست و گفت: یکی از نمونه ھای بارز اسلام آمریکایی گروه تروریستی داعش است که به نام اسلام کارهای غیر اسلامی و غیر انسانی انجام می دهد و هدف ان نیز نابودی اصل اسلام است.



وی بیان داشت: اگر مسلمان از 30سال پیش به نظرات امام عمل می کردند الان تا این حد دچار مشکل نبودند.یکی از نتیاج جدی نگرفتن فرمایشات امام خمینی(ره) بروز و ظهور داعش را در پی داشت.



وی اظهار داشت: خداوند متعال نگذاشت بعد از امام این پرچم انقلاب زمین بماند و حضرت آیت الله خامنه ای به شایستگی راه امام را ادامه داد. /989/ب912/ک
 

ارسال نظرات