۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۶۴۹۴۳

ره ‌توشه راهیان نور ویژه رمضان 1394 + دانلود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه ماه مبارک رمضان، کتاب «ره ‌توشه ماه رمضان سال 1436ق» به همت گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به چاپ رسیده است.
کتاب ره توشه

 

به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از بلاغ، کتاب ره توشه ویژه ماه مبارک رمضان امسال از سوی گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه استفاده مبلغان در مناطق تبلیغی منتشر شده است.

این کتاب مجموعه مقالاتی است که به همت گروهی از نویسندگان فاضل و مبلغان موفق به مناسبت ماه شریف رمضان طی 31 مجلس به رشته تحریر درآمده و ضمن تبیین سیره انسانساز حضرات معصومان: در ماه رمضان، مباحث کاربردی و گوناگونی را در منظر مبلّغان گرامی ترسیم نموده است.

آنچه رهتوشه ماه رمضان امسال را از سالهای گذشته متمایز ساخته، برخورداری از ویژگیهای ذیل است:

ـ موضوعات و مباحث ارائهشده، از تنوع بیشتری نسبت به سالهای پیش برخوردار میباشد.

ـ مطالب مقالات با توجه به نیازهای روز و در راستای حل برخی از معضلات و مشکلات جامعه به رشته تحریر در آمده است؛ ازاینرو، از مبلغان گرامی خواهشمندیم مطالب ارائهشده در این کتاب را محور سخنرانیهای خویش قرار دهند.

ـ هر مقاله با عنوان «مجلس» و به صورت کاربردی و همسو با فضای منبر تنظیم گردیده تا مبلّغان گرامی استفاده بهتری از مباحث این مجموعه ببرند؛ البته مبلّغان عزیز باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که هنگام ارائه مطالب، شرایط زمانی و اوضاع منطقه تبلیغی خویش را نیز در نظر بگیرند تا نتایج مطلوبتری به دست آید.

ـ استفاده و ارائه مطالب و تجربیات سخنرانهای شناختهشده و بنام کشور، از دیگر ویژگیهای مفید و ارزنده رهتوشه امسال به شمار میرود.

ـ افزون بر اینها، در انتهای این اثر، مطالب بسیار مفید و کارآمد دیگری نیز برای مبلّغان در نظر گرفته شده که از آن جمله میتوان به: خاطرات و تجربیات تبلیغی، رخدادها و مناسبتهای ماه مبارک رمضان و کتابشناسی توصیفی ماه رمضان اشاره کرد.

امید است مطالب عرضهشده در این کتاب، مبلّغان و خوانندگان عزیز را به کار آید و در عمل، به فهم صحیح و ترویج معارف اسلامی بینجامد.

دانلود نسخه پی دی اف و اندروید./836/د102/ق

ارسال نظرات