۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۶۷۴۷۷

فعالیت‌ شبکه‌ اجتماعی مسلم فیس از ماه رمضان آغاز می‎شود

خبرگزاری رسا ـ شبکه اجتماعی «مسلم فیس» که چند ماه پیش به صورت آزمایشی از سوی ۱۰۰۰ کاربر از سراسر جهان فعالیت خود را آغاز کرده است، همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز می‌کند.
برنامه هاي ماه رمضان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شعیب فدائی و روح‌الأمین شعیب، دو طراح و مؤسس شبکه اجتماعی «مسلم‌ فیس»، هدف از این اقدام را ایجاد یک فضای اجتماعی مناسب برای مسلمانان در فضای مجازی و دوری کاربران مسلمان از مفاهیم و موضوعات مغایر با ارزش‌های اسلامی عنوان کردند.


احترام به اصول و ارزش‌های اسلامی و برطرف شدن نیازهای مسلمانان در زمینه ارتباطات اجتماعی از دیگر اهداف تأسیس این شبکه عنوان شده است.


طراحی شبکه اجتماعی «مسلم‌ فیس» از حدود سه‌ سال پیش آغاز شد و این شبکه پس از چندماه فعالیت آزمایشی از سوی 1000 کاربر اکنون آماده فعالیت به‌صورت رسمی است.


این شبکه اجتماعی قابل استفاده به زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی، اردو، بهاسا(گویشی از مالایو)، ترکی و اندونزیایی است و زبان‌های دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.


این شبکه اجتماعی منحصربه‌فرد با شعار «توسط مسلمانان، از مسلمانان، به جهان» به‌منظور نزدیک‌تر کردن مسلمانان ایجاد شده است. همچنین به مسلمانان امکان استفاده از یک شبکه اجتماعی پیشرفته‌تر و مذهبی‌تر به‌جای شبکه‌های اجتماعی موجود را می‌دهد.


گفتنی است، شبکه اجتماعی «مسلم‌ فیس» با نام شرکت انگلیسی «مسلم فیس لیمیتد» ثبت شده است و در نظر دارد دفاتر متعددی در مناطق مختلف جهان تأسیس کند./982/ب101/د

ارسال نظرات