۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۶۸۱۲۵
از سوی اوقاف شیعه؛

واحد اهدای خون به نیروهای عراقی راه‎اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ واحد اهدای خون به نیروهای عراقی شرکت کننده در جنگ علیه تروریست‎های داعش از سوی اوقاف شیعه راه‎اندازی شد.
اهداي خون از سوي اوقاف شيعه عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، اوقاف شیعه عراق، بخش اهدای خون را در راستای حمایت از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی با حضور حجت الاسلام سید علاء موسوی رییس این دیوان و مشارکت ده ها تن از کارمندان راه اندازی کرد.

 

امیر الجیزانی مدیر بخش رسانه اوقاف شیعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: بنا به دستور حجت الاسلام علاء موسوی و با مشارکت کارمندان، بخش رسانه و روابط عمومی اوقاف با همکاری سازمان انتقال خون وزارت بهداشت عراق، واحد اهدای خون را راه اندازی کرد.

 

جیزانی افزود : با راه اندازی این واحد شاهد حضور گسترده اهدا کنندگان خون بودیم تا بدینوسیله از برادران خود در جبهه های حق علیه باطل حمایت کنیم. علی الخطیب معاون رییس دیوان و عبد الحسن جمال عبد الله بازرس اوقاف نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

علی الخطیب نیز با فرا خواندن همه مردم به حمایت از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و نیز اتحاد و همبستگی در رویارویی با تروریست های داعش گفت: این واحد به مناسبت سالگرد فتوای مرجعیت عراق نسبت به جهاد کفایی و گذشت یکسال از حادثه جانخراش اسپایکر راه اندازی شده است.

 

در همین راستا عبد الحسن جمال با تاکید بر اهمیت حمایت از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در دفاع از عراق و مقدسات آن خاطر نشان کرد : فتوای جهاد کفایی نیازمند حمایت و استمرار از جانب همه مردم است./980/ب902/د 

ارسال نظرات