۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۶۸۳۲۰
با ارائه تخفیف 5 تا 15 درصدی به مشتریان؛

فاز نخست سامانه مخاطبان «به نشر» عملیاتی شد

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق هرچه بیشتر مخاطبان به کتابخوانی، فاز نخست ارائه تخفیف ویژه اعضای سامانه مخاطبان در 3 فروشگاه شهری با تخفیف 5 تا 15 درصدی را اجرایی کرد.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، این انتشارات در راستای جهت‌گیری مناسب در حوزه مخاطبان و با هدف ارائه خدمات بیشتر و کامل تر به مخاطبان و علاقه‌مندان در سراسر کشور و همچنین برنامه ریزی منسجم و هدفمند، نسبت به راه اندازی سامانه مخاطبان «به نشر» اقدام کرده است و تا کنون بیش از هزار عضو در این سامانه ثبت نام کرده اند.

 

در همین ارتباط و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، انتشارات آستان قدس رضوی برای اعضای این سامانه که شامل گروه های سنی و نیازهای مطالعاتی مختلف هستند، شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است که ارائه تخفیف ویژه به اعضای سامانه را می توان به عنوان نخستین فاز عملیاتی این طرح معرفی کرد.

 

در همین راستا کلیه کتاب ها، نوشت افزار و سایر محصولات فرهنگی موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی شامل کتاب های گروه کودک و نوجوان با عنوان «کتاب‌های پروانه»، قرآن، ادعیه و کتاب‌های مذهبی، عمومی و دانشگاهی و همچنین کتاب‌های سایر ناشران که در فروشگاه های به نشر عرضه می شوند، از این تخفیف ویژه برخوردار هستند.

 

بر این اساس میزان تخفیف قابل ارائه به اعضای سامانه مخاطبان متناسب با حجم ریالی خرید از 5 تا 15 درصد متغیر بوده و مبلغ بازه خرید نیز به صورت انباشته و در طی یکسال اعمال می‌شود.

 

این طرح برای نخستین بار در سه فروشگاه انتشارات آستان قدس رضوی شامل فروشگاه مرکزی واقع در خیابان امام خمینی رحمةالله علیه مقابل باغ ملی، فروشگاه شماره 3 در خیابان دانشگاه، ابتدای کفایی، جنب بانک سپه و همچنین فروشگاه شماره 9 بلوار امامت، نبش امامت 8 اجرایی می شود و در آینده نزدیک نیز این موضوع در تمام فروشگاه‌های 12گانه به نشر فراگیر می شود.

 

شایان ذکر است؛ علاقه مندان جهت عضویت و اطلاع از شرایط عضویت در سامانه مخاطبان به نشر می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و همچنین از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات