۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۷۰۰۵۵
سید عمار حکیم:

تروریست‎ها بدون توجه به حرمت ماه رمضان به کشتار مسلمانان می‎پردازند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلی اسلامی عراق با عرض تسلیت حمله تروریستی به یکی از مساجد شیعیان کویت، خواستار مبارزه همه جانبه با تروریسم شد.
سيد عمار حکيم رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلی اسلامی عراق، طی بیانیه‎ای شهادت تعدادی از نمازگزاران شیعه کویتی در حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) را به امیر کویت، مردم و دولت این کشور تسلیت گفت و از خداوند متعال صبر و پاداش برای خانواده‎های شهدا و شفای عاجل را مجروحان این حادثه تروریستی مسالت کرد.

 

رییس مجلس اعلی اسلامی خاطرنشان کرد: تروریست‎ها با حمله به خانه خدا، احترام ماه مبارک رمضان را نادیده گرفته و خون کسانی که خداوند ریختن خونشان را حرام دانسته است، جاری کردند.

 

وی هدف از چنین اقداماتی را ترویج فتنه طائفه‎ای در بین امت اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم عراق طی 12 سال گذشته بارها مورد چنین حمله‎های تروریستی واقع شده‎اند. درد و حزن مردم عراق و کویت در این گونه حمله‎های تروریستی یکسان است.

 

حکیم ضرورت مبارزه با تروریسم را ضروری خواند و ادامه داد: مسلمانان باید با اتحاد با یکدیگر، پشتوانه فکری، اجتماعی و رسانه‎ای تروریسم جهانی را نابود سازند.

 

وی خواستار مبارزه همه جانبه با تروریسم شد و تصریح کرد: جریان‎های تروریستی هیچ حد و مرزی ندارند و خون انسان‎های بی‎گناه را برای خود مباح دانسته‎ و در ماه‎ و مکان‎های مقدس به جنایت می‎پردازند.

 

این عالم عراقی در پایان این بیانیه اظهار داشت: خداوند، کویت و همه مردم مسلمان را حفظ و شهدای حوادث تروریستی را مورد رحمت الهی قرار دهد.


گفتنی است که طی حمله تروریستی امروز به مسجد امام صادق (ع) در کویت 25 تن شهید و ده ها تن دیگر مجروح شدند./994/ب901/د

ارسال نظرات