۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۲۷۰۰۷۵
واکنش عضو ارشد جنبش امل لبنان به کشتار نمازگزاران کویتی؛

دوران سکوت علمای اسلام پایان یافته است

خبرگزاری رسا ـ مسوول فرهنگی جنبش امل لبنان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در کویت، سکوت علمای اسلام در قبال این جنایت را غیرقابل قبول توصیف کرد.
شيخ حسن عبدالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله، مسوول فرهنگی جنبش امل لبنان حادثه تروریستی رخ داده در مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد و آن را نشانه تلاش دشمن برای از بین بردن وحدت مسلمانان دانست.

 

وی افزود: تروریستی که مسلمان روزه دار را در حال نماز به خاک و خون می‌کشد نه تنها بویی از دیانت نبرده بلکه ذره ای انسانیت نیز در او نیست.

 

این روحانی لبنانی خطاب به علمای جهان اسلام گفت: تکرار اینگونه حوادث نشانگر این است که دشمن تا رسیدن به مقاصد شوم خود دست از جنایت بر نمی دارد و علمای جهان اسلام باید با اتخاذ موضعی محکم این جنایات را محکوم کنند.


وی پدیده شوم تکفیر را خطری برای جهان اسلام  و کل بشریت دانست و تاکید کرد: هرچند این گروه‌ها در حال حاضر جهان عرب و جهان اسلام را مورد هدف جنایات خود قرار داده اند اما همه کشورها باید بدانند که در صورت حمایت از این گروه‌ها آتش فتنه آنان در همه کشورها شعله ور خواهد شد.

 

شیخ حسن عبدالله در پایان تاییدکنندگان گروه‌های تکفیری را شریک جرم تروریست‌ها خواند و بیان کرد: دوران سکوت به اتمام رسیده و علمای اسلام بدانند که گاهی سکوتشان در برابر این اقدامات تروریستی به مثابه تایید تلقی می‌شود./1321/ب901/د

ارسال نظرات