۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۷۰۱۴۵
یکی از علمای سنی لبنان:

سرمایه برخی حکام عرب برای ضربه زدن به اسلام هزینه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان ضمن محکوم کردن وقایع تروریستی کویت، فرانسه و تونس، حمایت عربستان، ترکیه و قطر از گروه‌های تروریستی را غیرقابل قبول دانست.
ماهر عبدالرزاق، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان، در پیامی وقایع تروریستی کویت، تونس و فرانسه را محکوم کرد و این اقدامات را نتیجه حمایت برخی کشورهای استعمارگر از گروه‎های تکفیری تروریستی دانست.

 

وی خطاب به کشورهای حامی تروریست در منطقه اعلام کرد: ترکیه، عربستان و قطر باید دست از حمایت این گروه‌های جنایتکار بردارند و بدانند که در صورت ادامه حمایتشان از گروه‌ها تکفیری هیچ امنیتی برای بشریت باقی نخواهند نماند.

 

این عالم اهل سنت لبنان از کشورهایی مانند عربستان خواست به جای حمایت تسلیحاتی و مالی از افراط گرایان، سرمایه خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین صرف کنند.

 

شیخ ماهر عبدالرزاق به اهداف شوم بازیگردانان اصلی وقایع تروریستی اشاره و تصریح کرد: دشمن معادلات را به نفع خود تغییر داده است و از سرمایه ای که در اختیار برخی حکام جاهل عرب است برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی استفاده می‌کند.

 

وی مجاهدان جبهه‌های جنگ علیه داعش را مستحق حمایت همه جانبه دانست و تاکید کرد: اگر از دشمن حقیقی یعنی رژیم جنایتکار اسرائیل غافل شویم، دشمن کشورهای اسلامی را بر اساس منافع خود تفکیک کرده و قضیه اول مسلمانان یعنی آزادی مسجد الاقصی را به حاشیه می‌راند./1321/ب902/د

ارسال نظرات