۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۷۱۱۵۴

آل‎خلیفه مدعی حمایت از مساجد و نمازگزاران شد

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات در جلسه هیئت وزیران از انجام تدابیر لازم برای صیانت از نمازگزاران بحرینی خبر داد.
وزير ارتباطات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عیسی حمادی وزیر ارتباطات بحرین بر انجام تدابیر لازم از سوی دستگاه های امنیتی مبنی بر تامین سلامت نمازگران مساجد و جلوگیری از هرگونه عمل تروریستی احتمالی تاکید کرد.

 

عیسی حمادی گفت: دستگاه های امنیتی بحرین در حالت آماده باش کامل هستند تا با هرگونه تهدید احتمالی تروریست ها مقابله کنند.

 

وی با اشاره به موضوع تردد تروریست بمبگذار مسجد امام صادق (ع) کویت از کشور بحرین خاطر نشان کرد: عامل تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت همانند مسافران عادی وارد کشور شده و همه تدابیر امنیتی لازم هم رعایت شده بود و در مدت زمان حضورش در بحرین از فرودگاه خارج نشد.

 

وزیر ارتباطات بحرین با بیان اینکه تروریسم، تهدیدی برای همه جهان است تصریح کرد: یمن به عنوان کشوری امن برای همگان و ساکنانش به حساب می آید. مردم بحرین در برابر هرگونه تهدید هوشیار بوده و تدابیر امنیتی در مناطق مرزدی در شرایط کنونی بیشتر خواهد شد.

 

حمادی با محکوم کردن عملیات تروریستی فرانسه، تونس، سومالی و کویت گفت: شورای وزیران بحرین تروریسم را آفت تهدید کننده امنیت مردم و بذر فتنه می دانند و همگی باید با وحدت کلمه در برابر آن ایستادگی کنیم.

 

این سخنان در حالی است که مردم بحرین با تشکیل کمیته صیانت از مکان های مذهبی وظیفه حراست از مساجد را خود بر عهده گرفتند.

 

آنان تأکید کردند که حکومتی که خود سنگ بنای تخریب مساجد و هتک مقدسات را پایه گذاری کرده است نمی تواند در مقابل تروریسم ایستادگی کرده و از مساجد محافظت کند.

 

از سوی دیگر نظام آل خلیفه با سرکوب هرگونه تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین، با بستن فضای نقد و آزادی بیان راه هر قیامی را که در جهت مطالبات شرعی و قانونی مردم باشد به شدت محکوم می کند و این خود تناقضی آشکار میان رفتار حکومت با فعالان سیاسی و حقوقی و گفتار وزرای حکومت بحرین است. /981/ب902/د

ارسال نظرات