۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۷۲۸۷۶
آیت الله کعبی:

حجت الاسلام و المسلمین مهری مواضع صادقانه‎ای در دفاع از انقلاب اسلامی و رهبری داشت

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، درگذشت نماینده مراجع تقلید در کویت را تسلیت گفت و تصریح کرد که این عالم فقید مواضع صادقانه‎ای در دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه آن داشت.
آيت الله عباس کعبي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به حجت الاسلام شیخ حسین معتوق دبیرکل ائتلاف اسلامی ملی کویت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر المهری را تسلیت گفت.

 

این پیام بدین شرح است:

 

خبر ارتحال سلاله علمای اعلام و سادات کرام علامه فاضل و نماینده مراجع تقلید مرحوم حاج سید محمد باقر المهری را در حالی با اندوه و حزن فراوان دریافت کردیم که درد فاجعه دردناک انفجار تروریستی مسجد امام صادق(ع) همچنان در دل ها وجود دارد.

 

مرحوم سید محمدباقر المهری عمر خود را در تبلیغ دین و دفاع از شریعت سید مرسلین بر اساس شیوه امیرمومنان علیه السلام و بر پایه مکارم اخلاق و حسن سیره در تعامل اجتماعی گذراند و تلاش فراوانی جهت ترسیخ محبت و برادری میان مسلمانان انجام داد.

 

ایشان مواضع صادقانه در دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه آن داشت و در سعادت زیست و در ماه روزه و فضای رحمانی سعادتمانه از دنیا رفت.

 

این فاجعه را به ولی الله الاعظم صاحب العصر و الزمان(عج)، مراجع تقلید، حوزه های علمیه، علما و حوزه های کویت و خاندان و شاگردان و دوستداران این مرحوم تسلیت عرض کرده و برای آنان صبر و پاداش و برای این فقید بهشت را از خداوند خواستاریم./980/ب902/د

ارسال نظرات