۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۷۵۱۶۵

پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی به حماس برای مبادله اسرا

خبرگزاری رسا ـ تل آویو پیشنهاد آزادی اسرای بازداشت شده در جریان جنگ اخیر غزه و تحویل پیکرهای 20 شهید در قبال دریافت اجساد دو نظامی کشته شده خود را داده است.
آرون شائول و هدار گولدن نظاميان صهيونيست

به گزارش خبر گزاری رسا، یک مسوؤل امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم از طریق مصر به جنبش مقاومت اسلامی حماس پیشنهاد داده است که در قبال تحویل اجساد آرون شائول و هدار گولدن دو نظامی صهیونیستی که تل آویو مدعی کشته شدن آن‌ها در جریان جنگ غزه است، اسرای فلسطینی عضو جنبش حماس که در جریان جنگ اخیر غزه بازداشت شده‌اند، آزاد شوند و اجساد 20 تن از شهدا نیز به این جنبش تحویل داده شود.

 

وی تصریح کرده است که حماس بر این مساله تاکید دارد که باید مساله دو نظامی اسیر صهیونیستی؛ یکی اتیوپیایی تبار و دیگر عرب را که این رژیم اخیرا به اسارت آن‌ها در غزه اعتراف کرده است، از ماجرای آرون شائول و هدار گولدن جدا کند.

 

این مسوؤل امنیتی خاطر نشان کرد که حماس خواستار آزادی اسرای فلسطینی بازداشت شده در مرحله قبل از آغاز جنگ غزه در قبال ارائه اطلاعات درباره نظامیان اسیر صهیونیستی شده است و پس از آن حاضر به مبادله اسرا در قبال آزادی نظامیان اسیر صهیونیستی است.

 

گفتنی است جنبش حماس در جریان جنگ غزه از اسارت چند نظامی صهیونیستی از جمله آرون شائول و هدار گولدن خبر داد و اعلام کرد که حاضر به ارائه هیچ گونه اطلاعاتی درباره وضعیت آن‌ها نیست.

 

رژیم صهیونیستی نیز طی هفته‌های اخیر به اسارت دو نظامی دیگر خود که یکی همان نظامی اتیوپیایی تبار و دیگری نظامی عربی است که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره وی منتشر نشده است، اعتراف کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات