۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۷۵۱۷۱
جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

ایران با پایداری در مذاکرات وین دستاوردها و منافع ملی را حفظ کرد

خبرگزاری رسا ـ جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که پایداری جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین، تلاش‌های آمریکا و اروپا برای وادار کردن تهران جهت دست کشیدن از برنامه صلح آمیز هسته‌ای را ناکام گذاشت.
جبهه خلق براي آزادي فلسطين

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که ایران در مذاکرات وین ثابت کرد که با پایداری می توان دستاوردها و منافع ملی را حفظ کرد.

 

این جبهه، سازمان ملل و طرف‌های امضاکننده توافقنامه وین را به پیگیری برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی و نابودی آن فراخواند و تاکید کرد که برنامه‌های هسته‌ای این رژیم تهدید و خطری برای کشورهای منطقه و ملت های آن است.

 

جبهه مذکور همچنین بر استفاده از این توافقنامه و فضای بوجود آمده در نتیجه امضای این توافقنامه برای حل قضایای منطقه و تحقق منافع ملت‌ها از جمله منافع و حقوق ملت فلسطین اعم از بازگشت آوارگان، تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس تاکید کرد.

 

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در ادامه تاکید کرد که اطمینان دارد ایران به عنوان پشتیبان و حامی مبارزات ملت فلسطین و حقوق ملی آن باقی خواهد ماند و از نتایج توافق هسته‌ای برای پیشرفت و شکوفایی ملت این کشور بهره خواهد برد.

 

از سوی دیگر عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ساف از توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 5+1 حمایت کرد و آن را سبب اعتبار بخشی مجدد به مساله فلسطین دانست.

 

احمد مجدلانی خاطر نشان کرد که این توافق باعث خواهد شد پس از اینکه بهانه‌های طرف‌های منطقه ای درباره خطر برنامه هسته‌ای ایران برطرف شد، مساله فلسطین در اولویت قرار گیرد.

 

وی افزود این توافق به معنای محدود شدن برنامه هسته‌ای ایران نیست و در عین حال باعث تغییر کامل اوضاع در منطقه خاورمیانه خواهد شد.

 

مجدلانی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی تنها طرفی است که از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های بین المللی متضرر می شود.

 

این عضو کمیته اجرایی ساف خاطر نشان ساخت که موضع مخالف رژیم صهیونیستی در قبال توافق هسته‌ای ایران با غرب هیچ تاثیری بر روی موضع آمریکا نخواهد داشت؛ به ویژه که کاخ سفید از آن به عنوان توافقی تاریخی یاد کرده است./994/ب102/د

ارسال نظرات