۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۷۵۸۰۵
گردان‌های قسام:

اسراییل حتی توان به دست آوردن اطلاعات از نظامی اسیر خود را ندارد

خبرگزاری رسا ـ گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که رژیم اسرائیل همچنان از به دست آوردن هرگونه اطلاعات درباره شاوول آرون نظامی اسیر شده در نوار غزه، عاجز خواهد ماند.
شائول آرون نظامي اسير

به گزارش خبرگزاری رسا، گردان‌های قسام روز گذشته در بیانیه‌ای به مناسبت گذشت یک سال از اسارت آرون در جنگ غزه تصریح کرد که امروز در آستانه آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های صهیونیستی هستیم در حالی که دشمن حیرت زده و شوکه شده و از هیچ طریقی نمی تواند به هیچ گونه اطلاعاتی در مورد نظامی اسیر خود در غزه دست یابد.

 

این گردان ها افزود که راس ساعت 00:45 بامداد روز 20/7/2014 مبارزان قسام توانستند شائول آرون نظامی صهیونیستی را در عملیاتی در شرق شهر غزه که به هلاکت و زخمی شدن 14 نظامی دیگر این رژیم از جمله غسان علیان فرمانده تیپ گولانی انجامید به اسارت بگیرند و امروز دقیقا 365 روز است آرون در اختیار ما قرار دارد و دشمن عاجز و ناتوان کاری از دستش بر نمی آید.

 

قسام در این بیانیه اشاره‌ای به سرنوشت شائول آرون یا اطلاعات بیشتر در مورد وی نکرده است.

 

شاخه نظامی حماس اظهار داشت که ما گفته‌هایمان قطعی و کاملا صریح است و مبارزان ما حرف او را در میدان نبرد می زنند و صهیونیست‌ها هم اگر می خواهند واقعیت‌ها را دریابند و در جریان امور قرار گیرند، باید بیانیه‌ها و گفته‌های ما را پیگیری کنند نه سران جنایتکار و دروغگوی خود را.

 

گردان‌های قسام در جریان جنگ سال گذشته در غزه از اسارت شائول آرون نظامی صهیونیستی در جریان حمله زمینی ارتش صهیونیستی به باریکه غزه خبر داد.

 

دو روز پس از اعلان اسارت این نظامی از سوی قسام، ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که او ناپدید شده اما به دروغ مدعی شد که وی در نبرد با مبارزان قسام در غزه کشته شده است.

 

رژیم صهیونیستی حماس را متهم کرده که جسد هدار گولدن یکی از افسران ارتش صهیونیستی را نیز که در درگیری های شرق رفح در یکم آگوست کشته شده بود، نزد خود نگه داشته است اما حماس هنوز این ادعای دشمن را نه رد کرده و نه تایید.

 

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی اخیرا با انتشار اخباری از احتمال اسارت نظامیانی دیگر نزد حماس خبر دادند، هرچند حماس تاکنون در این باره سکوت کرده است./994/ب102/د

ارسال نظرات