۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۷۶۸۳۹
جنبش فتح:

قطب نمای مبارزات فلسطین باید به سمت قدس باشد

خبرگزاری رسا ـ جنبش فتح تاکید کرد قطب نمای ملت فلسطین باید به سمت قدس و مسائل ملی و حائز اهمیت برای ملت فلسطین باشد.
مسجد الاقصي

به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای جنبش فتح در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت محمود حاتم الشوامره با حضور شماری از رهبران این جنبش در شهرک الرام واقع در شمال قدس اشغالی برگزار شده بود، بر محوریت قدس اشغالی و مسائل ملی تاکید کردند.

 

ایمن الشرباتی دبیر جنبش فتح با نثار درود و سلام به خانواده شهدا، مجروحان و اسرا، تاکید کرد: فلسطین تنها برای فلسطینیان خواهد بود و فرزندان جنبش فتح این مسیر را تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهند داد؛ چرا که آزادی گرفتنی است و نه دادنی.

 

جمال محیسن عصور کمیته مرکزی جنبش فتح با تاکید بر اینکه شهرک الرام بخشی از بیت المقدس است، افزود: سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از طریق دیوار نژادپرستانه حائل، سیم‌های خاردار و موانع نظامی مانع از ارتباط اهالی الرام با شهر بیت المقدس می شوند.

 

وی با اشاره به موج بازداشت‌ها طی دو روز اخیر علیه فعالان، رهبران و اعضای جنبش فتح در قدس اشغالی گفت: این بازداشت‌ها در حالی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی می داند قطب نمای جنبش فتح به سمت قدس و فلسطین است.


محسین با تاکید بر اینکه قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین باقی خواهند ماند، گفت: ما هتاکی‌ها و پلیدی های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجد الاقصی را با خون شهیدان تطهیر می کنیم.

 

این عضو جنبش فتح افزود: ما در مواجهه با رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجد الاقصی با جنگ وحشیانه مواجه هستیم.

 

در همین راستا حمدی الرجبی استاندار قدس اشغالی ضمن تمجید از مجاهدت های شهید شوامره و مقاومت شهروندان بیت المقدس در برابر تعرضات گوناگون رژیم صهیونیستی، یادآور شد: رهبران رژیم صهیونیستی در مورد اینکه چه کسی بیشتر نژادپرست است رقابت می کنند و موج بازداشت‌ها در قدس اشغالی و صدور حکم تخریب منازل شهروندان در راستای تلاش برای پاک کردن تاریخ، تمدان و میرات بیت المقدس است./994/ب102/د

ارسال نظرات