۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۷۷۳۱۴
سخنگوی گردان‎های قسام:

حماس راه دفاع از مسجد الاقصی را مقاومت می داند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی گردان‎های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که هرگز مبارزان این گردان‎ها در قبال تعرضات اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی سکوت نخواهند کرد.
ابو عبيده سخنگوي حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوعبیده، سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" طی اظهاراتی که آن را در صفحه خود بر روی پایگاه ارتباط اجتماعی فیسبوک منتشر کرد، اظهار داشت که مسجد مبارک الاقصی خط قرمز است و هرگز مبارزان این گردان‎ها در قبال تعرضات اشغالگران صهیونیست به این مکان مقدس سکوت نخواهند کرد.

 

وی افزود: مردم و مقاومت ما در کرانه باختری به دشمن صهیونیستی درس فراموش نشدنی خواهند داد و به آن ثابت می کنند که مسجد الاقصی یک خط قرمز است و هرگز در قبال تعرضات اسرائیل به این مکان مقدس ساکت نخواهند نشست.

 

ابو عبیده خاطرنشان کرد: اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران صهیونیست علیه مردم کرانه باختری و قدس اشغالی گواهی روشن بر این واقعیت است که دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد و مقاومت تنها راه پایان بخشیدن به این جنایات است.

 

وی این اظهارات را پس از تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نگهبانان و فلسطینیان حاضر در این مکان مقدس عنوان کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات