۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۷۷۵۷۸

تداوم درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه لبنان

خبرگزاری رسا ـ درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» در لبنان 4 کشته به جای گذاشت.
درگيري در اردوگاه عين الحلوه

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، منابع محلی در لبنان، از تداوم درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در لبنان و کشته شدن 4 فلسطینی خبر دادند.


شبکه خبری فلسطین الیوم گزارش داد: درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که تیراندازی به سمت دو عضو جنبش جند‌الله در خیابان التحتانی اردوگاه عین الحلوه صورت گرفت و در این درگیری‌ها 4 نفر کشته شدند. حمد مدارس، محمود عمر و طلال المقدح از کشته‌شدگان این حادثه هستند.

 

بر اساس این گزارش، «طلال البلاونه» از اعضای جنبش فتح نیز روز شنبه گذشته بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در اردوگاه عین الحلوه کشته شد. افراد ناشناس که سوار بر موتور سیکلت بودند با تیراندازی به سمت «طلال بلاونه» ملقب به «الاردنی» و «شعبان بلاونه» برادرزاده وی آن دو را به قتل رساندند.

 

در همین رابطه «احمد عبدالهادی» معاون مسؤول روابط سیاسی جنبش حماس در بیروت گفت که این جنبش تمامی عملیات‌های ترور در اردوگاه عین‌الحلوه را محکوم می‌کند، زیرا به‌نفع امنیت و ثبات آن نیست، بلکه به‌عکس تنش‌ها و نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند.

 

وی اظهار داشت که حماس تماس‌هایی در عالی‌ترین سطح سیاسی برای به‌دست گرفتن کنترل اوضاع و تلاش برای عدم کشانده‌شدن اردوگاه به درگیری‌های خونین، برقرار کرده است. /1321/ب102/د

ارسال نظرات