۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۸۳۳۶
سیاستمدار انگلیسی:

خبر کشته شدن شیر برای رسانه‎های جهان از زنده سوزاندن کودک فلسطینی با اهمیت‎تر است

خبرگزاری رسا ـ سیاستمدار انگیسی با اشاره به بازتاب کشته شدن یک قلاده شیر در زیمبابوه تاکید کرد که رسانه های غربی اخبار جنایت صهیونیست‎ها را سانسور می‎کنند.
جرج گالووي
به گزارش خبرگزاری رسا، جرج گالووی، سیاستمدار نام آشنای انگلیسی، رسانه های جهان را به سانسور خبر قتل کودک 18 ماهه فلسطینی متهم کرد.
 
گالووی اظهار داشت که در هفته اخیر رسانه ها بیشتر به پوشش خبر کشته شدن یک شیر وحشی پرداخته اند تا قتل شیرخوار فلسطینی.
 
وی در ادامه افزود: علی (کودک فلسطینی) به دست شهرک نشینان غیرقانونی اسرائیلی در کرانه غربی، در آتش سوخت و به قتل رسید که این مساله برای هیچ یک از مسؤولان اهمیتی قائل نشد.
 
اشاره گالووی به پوشش گسترده خبر کشته شدن یک قلاده شیر در کشور زیمبابوه بود که در رسانه های غربی بسیار مورد توجه قرار گرفت. حتی منتقدان برای فردی که این شیر را کشته است تقاضای دادگاه کرده اند.
 
در همین حال عده زیادی از منتقدان نیز نسبت به سکوت رسانه های خبری در مورد کشته شدن پناهجویان در مرز آبی بین فرانسه و انگلستان شکایت کردند. در حالی که بسیاری از اتباع آفریقایی و آسیایی به دلیل بحران های به وجود آمده از سوی کشورهای اروپایی مجبور به ترک وطن خود و مهاجرت به اروپا شده اند، همین کشورهای اروپایی با برخوردهای نا مناسب خود منجر به بروز مشکلات زیادی شده اند.
 
گفتنی است رسانه های غربی که اکثرا در تسلط مافیای قدرت و لابی صهیونیسم هستند، با پوشش بعضی اخبار، در نظر دارند افکار جهان را از جنایات اسرائیل و نیز سایر مشکلات مبتلا به بشریت منحرف کنند./847/ب902/د
ارسال نظرات