۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۶۷۱

اتحادیه عرب تلاش شهرک نشینان برای بالا بردن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه عرب یورش های مکرر صهیونیست ها به مسجد الاقصی و تلاش آنها برای بالا بردن پرچم رژیم صهیونیستی بر روی گنبد مسجد الاقصی را محکوم کرد.
مسجدالاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد صبیح معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی عربی پس از دیدار با هیئت فلسطینی صیانت از قدس شریف به ریاست یوسف مصطفی مخیمر گفت که تجاوزات و یورش‌های صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی به یک امر روزمره تبدیل شده است.

 

وی نسبت به تجاوزات جدید در سالروز آنچه «تخریب معبد کذایی» خوانده شد و نیز سالروز حادثه سوزانده شدن مسجد الاقصی (46 سال قبل) هشدار داد و کشورهای عربی را به اقدام جدی برای توقف این طغیانگری بزرگ اسرائیل فراخواند.

 

صبیح تصریح کرد: این تجاوزات نیازمند اقدام جدی است. صهیونیست ها به این حد نیز اکتفا نکرده و به محدود کردن برگزاری نماز و تجاوز علیه اعتکاف کنندگان در داخل مسجد الاقصی روی آورده اند و این امر بر خلاف قانون بین المللی و توافقنامه چهارم ژنو است.

 

وی رژیم صهیونیستی را مسؤول این تجاوزات دانست و بر مقابله با این تعرضات تاکید کرد.

 

صبیح در ادامه در پاسخ به سوالی درباره دیدگاه وی در خصوص تشدید تجاوزات اسرائیل تصریح کرد: آنها خیال می کنند که امت عربی به مشکلات خود سرگرم شده و نمی تواند اقدامی بکند./982/ب101/د

ارسال نظرات