۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۸۱۳۲۹
دبیرکل کمیته اسلامی ـ مسیحی حمایت از قدس:

رژیم صهیونیستی در سکوت معنادار جامعه بین المللی به یهودی سازی قدس ادامه می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل کمیته اسلامی ـ مسیحی حمایت از قدس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی به طور عامدانه و با برنامه ریزی مدون در حال یهودی سازی کامل مسجد الاقصی و شهر بیت المقدس است.
بيت المقدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حنا عیسی دبیرکل کمیته اسلامی ـ مسیحی حمایت از قدس و مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای درباره طرح هدفمند و عمدی رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی کامل شهر قدس به خصوص بخش قدیمی قدس و مسجد الاقصی هشدار داد.

 

حنا عیسی در این بیانیه درباره یهودی‌سازی قدس و ساخت معبد جعلی سلیمان به جای مسجد الاقصی و احداث بنایی به جای قبه الصخره و گسترش معابد و مراکز مذهبی یهودی در سرتاسر این شهر هشدار داد.

 

عیسی در بخشی از این بیانیه گفت: منطقه قدیمی قدس به طور رسمی در فهرست میراث جهانی است که در معرض خطر و هشدارهای یونسکو قرار دارد. یونسکو در همه قطعنامه‌ها و تصمیمات خود از رژیم صهیونیستی درخواست کرده حفاری‌ها در زیر مسجد الاقصی و منطقه قدیمی قدس را که مغایر با قوانین بین المللی است فورا متوقف کند.

 

در این بیانیه آمده است: حفاری‌های مداوم در زیر منطقه قدیمی قدس اشغالی و در زیر مسجد الاقصی از خطرناک‌ترین فعالیت‌های یهودی‌سازی صهیونیست‌ها است. مقامات این رژیم به سرقت تاریخ و جعل آثار تاریخی نیز مبادرت می‌ورزند و برای اثبات حقانیت خود در قدس در صدد نسبت دادن آثار آن به تاریخ یهود هستند.

 

دبیرکل کمیته اسلامی ـ مسیحی حمایت از قدس و مسجد الاقصی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل در سکوت معنا دار جامعه بین المللی به یهودی سازی قدس ادامه می دهد. این رژیم با بخش قدیمی قدس به عنوان یک اثر باستانی رفتار نمی کند./994/ب102/د

ارسال نظرات