۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۸۱۴۰۴
همزمان بادهه کرامت؛

انتشار کتاب «جشنواره سراسری تئاتر رضوی» در خراسان شمالی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه کرامت و برگزاری دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی کتاب «جشنواره سراسری تئاتر رضوی» به همت حسین ثابت قدم وحید و امین فرحی در خراسان شمالی منتشر شد.
دهمين جشنواره سراسري تئاتر رضوي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، همزمان با دهه کرامت و برگزاری دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام که از بیست و پنجم مردادماه به میزبانی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شده است، کتاب « جشنواره سراسری تئاتر رضوی» نیز در این استان منتشر شد.

کتاب دهمین جشنواره تئاتر رضوی به مدیرمسؤولی حسین ثابت قدم وحید و سردبیری امین فرحی به چاپ رسیده و به زودی توزیع آن آغاز می شود.

این کتاب بخش های مختلفی نظیر پیام معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان شمالی، امام جمعه بجنورد، مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، دبیر جشنواره و آشنایی با هیأت داوران بخش های مختلف جشنواره، معرفی گروه های نمایشی و غیره داشته و در 100 صفحه با تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسیده است.

همچنین معرفی گروه های نمایشی و خلاصه ای از 12 اثر که در دهمین جشنواره تئاتر رضوی به بخش مسابقه راه یافته بودند، دیگر بخش های این کتاب را شامل می شود.

افزون بر این معرفی گروه ها و خلاصه متون چهار اثر نمایشی در بخش ویژه جشنواره و یک اثر نمایشی در بخش جنبی نیز در کتاب دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی گنجانده شده است.

کتاب دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در مراسم اختتامیه این جشنواره که پنجشنبه هفته جاری ساعت 20 و 30 دقیقه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد با حضور مسؤولین کشوری و استانی و نیز هنرمندان تئاتر دینی از استان های مختلف کشور برگزار می شود، به صورت رسمی رونمایی و توزیع خواهد شد./9314/پ202/ق

ارسال نظرات