۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۱۵۷۸
به مناسبت دهه کرامت؛

عرضه کتاب های حوزه رضوی با تخفیف 25 درصدی از سوی به نشر

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از ارائه تخفیف 25 درصدی به مناسبت ایام دهه کرامت از تاریخ 25 مرداد تا 4 شهریور برای کتاب ها و محصولات فرهنگی حوزه رضوی خبر داد.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جواد محمدزاده مقدم اظهار کرد: عرضه محصولات رضوی در فروشگاه های به نشر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن امکان تهیه و بهره گیری از کتاب های حوزه علوم رضوی همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در طول دهه مبارک کرامت صورت می گیرد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی افزود: در این راستا همزمان با دهه کرامت و به منظور تکریم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، «به نشر» نسبت به عرضه محصولات رضوی شامل کتاب و محصولات فرهنگی کلیه مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در حوزه رضوی با ارائه تخفیف ویژه 25 درصدی به خریداران اقدام می کند.

محمدزاده مقدم گفت: برخی از عناوین کتاب های «به نشر» شامل «سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام»،«امام رضا علیه السلام در آثار دانشمندان اهل سنت»، «امام رضا علیه السلام زندگی و اقتصاد»، «ماه غریب من»، «باران دوشنبه» و همچنین «گلدسته های عشق» است که کتاب های «امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام زندگانی و سیره»، «گزیده ای از سخنان گهربار امام رضا علیه السلام»، «مهارتهای زندگی در سیره رضوی» و همچنین «بهار زندگانی با اما مهربانی» نیز از جمله عناوین کتاب های سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی محسوب می شود که شامل تخفیف می شود.

وی اظهارداشت: فروشگاه های 12 گانه شهر «به نشر» مشهد و همچنین نمایندگی های سراسر کشور در ایام دهه کرامت آماده ارائه محصولات و کتاب هایی با موضوع امام رضا علیه السلام برای گروه های سنی کودک و بزرگسال هستند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در پایان یادآورشد: این تخفیف شامل کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی در حوزه امام رضا علیه السلام و همچنین کتاب های سایر ناشرین آستان قدس رضوی می شود.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان به تهیه کتاب های حوزه علوم رضوی و همچنین سایر کتاب های به نشر جهت استفاده از این تخفیف ویژه می توانند در ایام دهه کرامت به فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند.

همچنین امکان مشاهده عناوین کتاب های منتشر شده توسط «به نشر» و خرید الکترونیک در پایگاه اینترنتی انتشارات آستان قدس رضوی به نشانیwww.behnashr.comو ارسال پیامک از طریق سامانه شماره 30003209 نیز فراهم است./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات