۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۸۱۹۹۸

کتاب «زائر، سفر، زیارت» در ارومیه رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب«زائر، سفر، زیارت» که با هدف معرفی پتانسیل های گردشگری زیارتی و مذهبی آذربایجان غربی به چاپ رسیده است، به مناسبت سالروز تکریم امامزادگان رونمایی شد.
سپهرفر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، کتاب «زائر، سفر، زیارت» که با هدف معرفی پتانسیل های گردشگری زیارتی و مذهبی آذربایجان غربی به چاپ رسیده است، امروز در آیین غبارروبی آستان مقدس امامزادگان محمد و ابراهیم(علیهما السلام) ارومیه رونمایی شد.

 

حسن سپهرفر از تهیه کنندگان این کتاب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این کتاب با رویکرد مردم شناسی و با هدف توسعه گردشگری مذهبی به همت معاونت های گردشگری و میراث فرهنگی تهیه و تدوین شده است.

 

وی ادامه داد: این کتاب پالتویی در سرفصل های مختلف به معرفی پتانسیل های گردشگری زیارتی مذهبی استان آذربایجان غربی پرداخته است.

 

به گفته سپهرفر این کتاب در 46 صفحه مصور رنگی بناهای تاریخی مذهبی و آیین های زیارتی را معرفی کرده است.

 

سپهرفر ادامه داد: کتاب«زائر، سفر، زیارت» برای نخستین بار در یک هزار جلد به چاپ رسیده است که امیدواریم با استقبال مردم شاهد چاپ آن در شمارگان بیشتری باشیم.

 

مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزادگان محمد و ابراهیم(علیهما السلام) ارومیه و رونمایی از کتاب«زائر، سفر، زیارت»به مناسبت سالروز تکریم امامزادگان امروز برگزار شد.

 

قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام برادری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه و حسین امامی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از جمله برنامه های این مراسم غبارروبی بود./936/پ202/ق

ارسال نظرات