۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۸۲۳۴۷

تأکید امام جمعه مسجد الاقصی بر لزوم یکپارچگی فلسطینیان و لغو محاصره غزه

خبرگزاری رسا ـ خطیب مسجد مبارک الاقصی بر لزوم چنگ زدن فلسطینیان به ریسمان الهی و کنار گذاشتن اختلافات خود و یکپارچگی شان در مصاف با اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.
شيخ يوسف ابواسنينه، خطيب مسجد مبارک الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ یوسف ابواسنینه، امام جمعه مسجد مبارک الاقصی، روز گذشته طی سخنانی ضمن نثار سلام و درود به اسرای فلسطینی در زندان های صهیونیستی که آماج وحشیانه ترین جنایات قرار گرفته اند، خواستار لزوم آزادی هر چه فوری این اسرا شد. 

 

وی ضمن تاکید بر لزوم لغو محاصره نوار غزه از کوتاهی سران عرب در زمینه دفاع از مقدسات اسلامی و بی اعتنایی آنان نسبت به تعرضات دشمن صهیونیستی به مسجد الاقصی به شدت انتقاد کرد.

 

وی افزود: باید به این رفتارهای ظالمانه پایان بخشید و این وظیفه حاکمان و مسئولان است.

 

امام جمعه مسجد الاقصی این پرسش را مطرح کرد که چرا حاکمان به وظایف و مسؤولیت های خود عمل نمی کنند؟ چرا آنان در قبال کشتار فرزندان ملت فلسطین و غصب اراضی فلسطینیان و به آتش کشیده شدن مساجد به دست اشغالگران صهیونیست سکوت اختیار کرده اند؟

 

وی ضمن اشاره به سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی، خواستار حراست از قبله گاه نخست مسلمانان و دفع هرگونه خطر و توطئه صهیونیستی علیه آن شد.

 

امام جمعه مسجد الاقصی ضمن اشاره به رخدادهای دلخراش جهان عرب و اسلام که خشک و تر را با هم می سوزاند، خواستار صبر و شکیبایی شد و آن را یکی از نشانه های نیل به فردوس برین خواند./994/ب103/د

ارسال نظرات