۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۸۲۶۸۹

نماینده پارلمان فلسطین خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده شهر قدس از فراکسیون "تغییر و اصلاح" خواستار حضور گسترده فلسطینیان در این شهر و مسجد مبارک الاقصی شد.
نماينده قدس در پارلمان فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد عطوان، نماینده شهر قدس از فراکسیون "تغییر و اصلاح" وابسته به جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در مجلس قانونگذاری فلسطین خواستار حضور گسترده فلسطینیان در این شهر و مسجد مبارک الاقصی شد.

 

وی افزود: نبرد کنونی بر سر موجودیت است، از فلسطینیان ساکن کرانه باختری و نوار غزه خواسته می شود تا در جهت تقویت پایداری فلسطینیان بیت المقدس تلاش کنند. 

 

عطوان ضمن تاکید بر لزوم تشدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، افزود: باید مقاومت به نحوی در کرانه باختری فعال شود که دشمن صهیونیستی احساس نکند که قدس بی یار و یاور است.

 

وی خاطرنشان ساخت: فلسطینیان این روزها چهل و ششمین سالروز فاجعه به آتش کشیدن مسجد مبارک الاقصی را به دست مایکل دنیس را پشت سر می گذرانند، این اقدام در حالی صورت می گیرد که وضعیت کشورهای عربی و اسلامی و فلسطین بحرانی است.


نماینده شهر قدس تصریح کرد: بیت المقدس در آتش یهودی سازی و تجاوزات روزمره شهرک نشینان صهیونیست تندرو می سوزد، این تجاوزات در سایه سکوت جهان عرب و اسلام صورت می گیرد. 

 

وی ادامه داد: بیت المقدس و مسجد مبارک الاقصی هم اکنون صحنه نبرد موجودیت است./994/ب102/د

ارسال نظرات