۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۸۲۷۲۸
یکی از علمای سنی لبنان:

لبنان با فساد سیاسی کنونی غرق خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، برخورد خشونت آمیز ماموران امنیتی با تحصن کنندگان در بیروت را محکوم کرد.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، با صدور بیانیه‌ای برخورد خشونت آمیز نیروهای امنیتی با تحصن کنندگان بیروت را محکوم و اعلام کرد: عده‌ای از مردم لبنان در میدان مرکزی شهر بیروت در پی اوضاع بحرانی داخلی کشور و کاهش سطح خدمات مردمی و افزایش سطح فساد سیاسی و اداری، به صورت مسالمت آمیز اعتراض خود را به گوش مسؤولان رساندند، اما ماموران امنیتی با تندی با این افراد برخورد کردند.


در این بیانیه آمده است: برخورد خشونت آمیز ماموران امنیتی با شهروندان لبنانی جای تاسف دارد و این اقدامات در تناقض با آزادی مشروع مردم و کرامت انسانی ملت لبنان است.


شیخ ماهر عبدالزاق تاکید کرد: فسادی را که در تمام اجزاء دولت شاهد هستیم، عامل اصلی فروپاشی نظام سیاسی و اداری کشور است و مشکل مردم لبنان تنها کمبود خدمات شهری نیست، بلکه مشکل اصلی مردم فساد بالایی است که تمام موسسات و ادارات وابسته به دولت را فرا گرفته است.


وی افزود: مسؤولان بدانند که لبنان همانند یک کشتی عظیم است که در صورت غرق شدن همه ملت را اعم از مسؤولان و مردم عادی با خود به نابودی می کشاند. آنچه از مسؤلان انتظار می رود تلاش مضاعف برای نجات کشور از وضعیت بحرانی و فساد آلود کنونی است.


وی در بخش دیگر بیانیه خود به نا امنی‌های موجود در اردوگاه فلسطینی‌های عین الحلوه اشاره کرد و گفت: فلسطینی‌های موجود در این اردوگاه باید در نهایت خویشتنداری بوده و هوشیار باشند که فریب برنامه‌های فتنه افروزانه رژیم صهیونیستی را نخورند./1321/ب902/د

ارسال نظرات