۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۸۳۲۷۵

نماینده تبعید شده قدس خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده قدس در مجلس فلسطین خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی شد و تاکید کرد که جنگ با دشمن صهیونیستی جنگ بقا است.
نماينده تبعيد شده قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد عطون، نماینده قدس که به رام الله تبعید شده است، امروز در اظهاراتی مطبوعاتی خاطرنشان کرد که فلسطینیان ساکن کرانه باختری و نوار غزه باید از ثبات و پایداری ساکنان قدس حمایت کنند و عملیات های مقاومت علیه دشمن صهیونیستی را به منظور دفاع از این شهر مقدس شدت بخشند.

 

عطون با اشاره به اینکه 46 سال از آتش زدن مسجد مبارک الاقصی به دست مایکل دنیس یهودی تندرو و جنایتکار می گذرد، تصریح کرد که امسال در شرایطی شاهد چهل و ششمین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی هستیم که امت اسلامی و عربی و حتی فلسطین حال و روز خوبی ندارد و آتشی که در مسجدالاقصی برافروخته شد همچنان زبانه می کشد و دامنه آن روز به روز گسترده تر می شود.

 

وی تاکید کرد که قدس با خطر یهودی سازی رو به رو است و هر روز به دست شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت مستقیم دولت جنایتکار و تندرو رژیم صهیونیستی به آتش کشیده می شود و تمامی امت اسلامی و عربی و جهانیان شاهد این جنایت هستند و سکوت کرده اند.

 

عطون خاطر نشان کرد که قدس و مسجدالاقصی در مرحله کنونی شاهد جنگ بقا هستند و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف و توطئه های شوم خود علیه این اماکن مقدس در پرتو مشغول بودن کشورهای اسلامی و عربی به مشکلات و امورات داخلی خود از زمان پیشی گرفته است./994/ب102/د

ارسال نظرات