۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۸۳۳۸۷
وزارت اوقاف فلسطین:

یهودی سازی مسجد الاقصی زنگ خطر را به صدا درآورد

خبرگزاری رسا ـ وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی مسجد مبارک الاقصی همه امکانات خود را به کار بسته است.
مسجد الاقصي

به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی همه‎ بخش های قدس و مسجد مبارک الاقصی همه امکانات رسانه‎ای و سیاسی خود را به کار بسته است.

 

این وزارتخانه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: دشمن صهیونیستی برای یهودی سازی شهر بیت المقدس همواره توطئه چینی می کند و دست به عوامفریبی می زند، ولی تمامی آحاد ملت فلسطین اعم از پیر و جوان و زن و مرد و غیره تمامی این توطئه ها را خنثی کرده اند و با اقتدار هر چه تمامتر در برابر اشغالگران صهیونیست ایستاده اند و از این شهر و معراجگاه نبی مکرم اسلام پاسداری می کنند.

 

در این بیانیه آمده است که رژیم غاصب صهیونیستی به تازگی به منظور گسترش دامنه یهودی سازی و جذب گردشگران خارجی دست به فعالیت هایی زده است، این رژیم همزمان با این فعالیت ها تلاش می کند تا تاریخ آثار و نشانه ها و اماکن اسلامی و عربی شهر بیت المقدس؛ به ویژه دیوار براق را تحریف کند.

 

در این بیانیه می خوانیم: کمیته منطقه ای نقشه کشی و سازندگی وابسته به شهرداری اسرائیلی قدس با طرح احداث یک ساختمان بزرگ در محوطه دیوار براق در نزدیکی پل باب المغاربه موافقت کرد.


وزارت مذکور در بیانیه خود آورده است: دشمن صهیونیستی برای یهودی سازی آثار و موقوفات اسلامی شهر قدس و اطراف مسجدالاقصی شیوه های جدیدی را به کار می بندد.

 

این وزارتخانه تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس شبانه روز به حفاری های خود در زیر و اطراف مسجد الاقصی ادامه می دهد که این اقدام حکایت از بروز یک فاجعه عظیم دارد./994/ب101/د

ارسال نظرات