۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۸۳۴۴۵
بعد از یک و نیم سال عدم انتشار؛

سیزدهمین شماره فصلنامه «طیبات» مدرسه علمیه امام صادق زنجان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ سیزدهمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «طیبات» مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان با همکاری معاونت پژوهش و طلاب این مدرسه بعد از مدت ها توقف، منتشر شد.
فصلنامه طيبات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سیزدهمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «طیبات» که حاصل همکاری معاونت پژوهش و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان است، بعد از مدت ها توقف در روند انتشار آن به سبب مشکلات مالی، به زیور طبع آراسته شد.

 

بنابر این گزارش؛ در سیزدهمین شماره فصلنامه طیبات در سومین سال انتشار آن که متأسفانه با برخی اهمال کاری ها با تأخیری حدودا دو ماهه انتشار یافته است به بررسی علمی فواید روزه از دیدگاه برخی از دانشمندان و علمای بزرگ جهان اسلام پرداخته و این بار «روزه» را محور مقالات و موضوعات خود قرار داده است.

 

اثرات روزه در زندگی روزمره، روزه از دیدگاه علمای اسلام با تأکیدی بر نظریات و آثار آیت الله جوادی آملی و آیت الله مصباح یزدی، آخرین اخبار حوزه علمیه زنجان و سرمقاله ای از معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) زنجان از جمله مطالب و مقالات موجود در این شماره از فصلنامه طیبات است.

 

گفتنی است؛ فروردین ماه سال گذشته آخرین تاریخ انتشار فصلنامه علمی پژوهشی طیبات مدرسه علیمه امام صادق (ع) زنجان بود که تاکنون دو بار موفق به اخذ مقام سوم بین نشریات حوزه های علمیه کشور شده است و امروز نزدیک به 1 سال و چهار ماه از آخرین انتشار این نشریه موفق طلبگی می گذرد و حال معلوم نیست دلیل این بی سر و سامانی ها در عدم انتشار این گونه نشریات چه چیزی است./949/ن602/ب4

ارسال نظرات