۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۸۴۶۹۶

حمله پلیس صهیونیستی به زنان فلسطینی در مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ عناصر پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز به زنان فلسطینی در ورودی "باب السلسله" مسجد الاقصی حمله کردند.
حمله به زنان فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عناصر پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز به زنان فلسطینی در ورودی "باب السلسله" مسجد الاقصی حمله کرده و برخی از آنها را به زور به بیرون از مسجد هل دادند و برای هشتمین روز متوالی مانع از ورود آنها به این مکان شریف شدند.


پلیس رژیم صهیونیستی همچنان به محاصره شدید مسجد الاقصی و ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به آن ادامه می دهد و در این راستا، موانع آهنی در ورودی های آن قرار داده است و حتی از ورود زنان به این مسجد نیز جلوگیری می کند.

 

عناصر پلیس رژیم صهیونیستی در جریان این حمله یک نگهبان مسجد الاقصی به نام "ثائر ابو سنینه" را تنها به دلیل "نزدیک شدن به شهرک نشینان صهیونیست به هنگام ورود آنها به مسجد الاقصی" بازداشت کردند و 15 نگهبان دیگر را برای بازجویی به یکی از مراکز پلیس در نزدیکی این مسجد احضار کردند.

 

نظامیان صهیونیست مستقر در دروازه های مسجد الاقصی کارت های شناسایی نمازگزاران فلسطینی را به هنگام ورود به این مسجد می گیرند و تهدید می کنند که اگر مدت طولانی در مسجد بمانند کارت هایشان را به مرکز بازجویی "قشله" در بخش قدیمی قدس تحویل خواهند داد.

 

این در حالی است که امروز 25 شهرک نشین صهیونیست تحت تدابیر شدید امنیتی از سمت دروازه باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و دست به اقدامات تحریک آمیز زدند، اما نمازگزاران فلسطینی با فریادهای "الله اکبر" و "لا اله الا الله" به آنها پاسخ دادند.

 

زنان فلسطینی نیز که از ورود به مسجد الاقصی محروم شده اند، تجمع اعتراض آمیز در مقابل باب السلسله برگزار کردند، اما نظامیان صهیونیستی با حمله به این تجمع، آنها را به زور از این منطقه دور کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات