۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۸۵۹۱۰

یکی از اعضای پارلمان لبنان خواستار اجرای طرح گفت‎وگوهای ملی شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای پارلمان لبنان در همایش بزرگ داشت نماینده هلال احمر ایران در این کشور، طرح اجرای گفت‎وگوهای ملی را ضروری خواند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف موسوی، از اعضای پارلمان لبنان امروز طی همایشی که به مناسبت تکریم و بزرگ داشت جواد فلاح، نماینده جمهوری اسلامی ایران در جمعیت هلال احمر لبنان برگزار شد، دولت لبنان را ناتوان در حل مشکلات خواند و گفت: این روزها شاهد این هستیم که دولت از حل مشکلات و بحران موجود در کشور حتی مسائل کوچکی مانند نظافت عاجز و ناتوان است.


وی افزود: مردم لبنان امروز به خوبی درک می‎کنند که اگر مقاومت و دوستان آن مانند ایران و سوریه نبود، رنگ آزادی، اراضی، موسسه‎ها و دولت را نمی‎دیدیم. ما با خون خود به نهضت و قیام علیه دشمنان برخواستیم و از این کشور و ارزش‎های آن محافظت کردیم.


این عضو پارلمان لبنان صدای اعتراضات و تظاهرات مردمی را یکی دیگر از نشان‎های ناتوانی دولت در حل مشکلات دانست و تصریح کرد: دولت حتی آب شرم برخی از مناطق لبنانی را نمی‎تواند تامین سازد و شرکت‎های ایران مناطقی مانند ضاحیه را آب رسانی می‎کند.


وی طرح گفت‎وگوهای ملی که از سوی نبی بری، رییس پارلمان لبنان مطرح شد را مفید و خوب توصیف کرد و گفت: اجرای این طرح ضروری، برای کشوری که غرق در اختلافات و مشکلات گوناگون شده به سود و مورد منفعت همه است./994/ب902/د

ارسال نظرات