۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۸۶۶۲۰

بحران روحی نتانیاهو به دلیل موشک‎های غزه

خبرگزاری رسا ـ هاآرتص صهیونیستی نوشت: موشک‎های غزه نتانیاهو را به مرز جنون کشانده و وی را دچار بحران روحی ـ روانی کرده است.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری فلسطینی آزاد با انتشار سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع دانش آموزان ابتدایی مدارس عسقلان در سرزمین های اشغالی نوشت: پرتاب موشک از نوار غزه به سرزمین های اشغالی بنیامین نتانیاهو را دچار بحران روحی ـ روانی کرده است.


نتانیاهو در جمع این کودکان گفته بود: سیاست من کاملا روشن است، دیگر نمی توان در مقابله با گروه های فلسطینی، تسامح یا تساهل کرد من از همه شما می خواهم که صهیونیست باشید، ما تنها یک سرزمین داریم و آن هم همین سرزمینی است که در آن هستیم، بنابراین باید با تمام وجود از آن دفاع کنیم، چند کیلومتر آن طرف تر حماس به کودکان آموزش جنگ می دهد و همواره تلاش می کند ما و شما را موشک باران کند.


هاآرتص با انتقاد از لحن و بیان نتانیاهو نوشت: وی در جمع کودکان به گونه سخن گفته که گویی در یک جمع نظامی یا در کنیست یا در یک مصاحبه مطبوعاتی صحبت می کند، نتانیاهو قطعا دچار یک بحران روحی شده و موشک های غزه وی را دیوانه کرده اند از این رو در مناسبتی این چنینی، اینگونه نامتوازن سخن می گوید؛ باور کردن اینکه فردی مانند وی تصور کند که سخن گفتن از تروریسم، موشک، بمباران، خودداری از اقدام، ارتش و صهیونیسم ... با کودکان شش ساله عملی منطقی است، غیرممکن است.


نشریه صهیونیستی می افزاید، جامعه روشنفکر و آگاه بکار بردن این عبارات توسط نتانیاهو را نمی پذیرد و به خوبی از اهداف وی آگاه است./982/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات