۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۸۶۶۲۵
رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی:

مردم انگلیس مخالف دعوت نتانیاهو به کشورشان هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی با انتقاد از رویکرد دولت انگلیس در دعوت از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لندن گفت: دعوت از نتانیاهو خلاف نظر اکثریت مردم انگلیس صورت گرفته است.
مسعود شجره

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود شجره رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی گفت: جای تردیدی نیست زمانی که ما درباره موضع لندن در رابطه با رژیم صهیونیستی صحبت می کنیم لزوما این موضع بیانگر دیدگاه مردم انگلیس نیست.

 

شجره افزود: موضع دولت انگلیس با مردم این کشور کاملا متفاوت است، بسیاری از مردم در جوامع غربی از مشروع دانستن جنایت‎های رژیم صهیونیستی فاصله گرفته اند، آنها احساس می کنند که رژیم اسرائیل تهدید بزرگی علیه امنیت و صلح جهانی است.

 

وی افزود: متاسفانه به رغم اینکه دولت انگلیس ادعای دمکراسی می کند اما علیه خواسته مردمش عمل و همچنان از جنایت های رژیم صهیونیستی که به گونه ای دلخواهانه صورت می گیرد، حمایت می کند.

 

این فعال مدنی همچنین ضمن دعوت از مردم انگلیس به ویژه مسلمانان این کشور برای شرکت در تظاهرات علیه حضور بنیامین نتانیاهو در لندن خاطرنشان ساخت: کمیسیون حقوق بشر اسلامی در این تظاهرات شرکت خواهد کرد؛ اما ما باید بیش از این ها تلاش کنیم.

 

سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است امروز چهارشنبه و پس از گذشت یک سال از حملات ددمنشانه این رژیم به غزه انجام شود.

 

این سفر تاکنون با مخالف گروه های مدنی و طرفدار مردم فلسطین مواجه شده است. کمپین همبستگی با مردم فلسطین از مردم انگلیس دعوت کرده تا امروز در تظاهرات اعتراضی علیه ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لندن مقابل ساختمان نخست وزیری در قلب لندن  شرکت کنند./982/ب103/د

ارسال نظرات