۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۲۸۷۶۸۲
پیشنهاد«به نشر» به مناسبت روز ازدواج؛

«فرصتی برای زندگی مشترک بهتر» راهکار ساخت زندگی زناشویی مطلوب

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت اول ذوالحجه، سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنان و حضرت فاطمه علیهماالسلام و «روز ازدواج»، کتاب «فرصتی برای زندگی مشترک بهتر» را معرفی و پیشنهاد می کند.
زندگي مشترک بهتر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سازگاری زناشویی و رضایت زن و مرد از ازدواج، تأثیر بسزایی بر سازوکار خانواده و سلامت جسمی و روانی اعضای آن می گذارد بنابراین زندگی مشترک خوب را می توان یکی از پایه های داشتن یک جامعه سالم و موفق دانست.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ و توزیع کتاب «فرصتی برای زندگی مشترک بهتر» تلاش دارد تا داده ها و آگاهی های لازم را برای ساختن یک رابطه زناشویی مطلوب به خوانندگان ارائه کند.

این کتاب که توسط «جان کارلسون» و «دان دینک می یر» نوشته و توسط زهره عدالتی شاطری و دکتر حمیدرضا آقا محمدیان شعرباف ترجمه شده، برای نخستین بار به همت انتشارات آستان قدس رضوی در سال 1392 و در قطع وزیری منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب به منظور درک بهتر خواننده از ارتباط زناشویی تدوین شده است و به خواننده کمک می کند رفتار مطلوب زندگی مشترک را بهتر شناخته و مهارت هایی را بیاموزد که زندگی را برایش لذت بخش تر سازد.

کتاب «فرصتی برای زندگی مشترک بهتر» ضمن ارائه راهکارهایی برای بهبود رفتارهای متقابل، درک پویایی رابطه، درک بهتر نیات و احساسات یکدیگر، اخذ تصمیمات مناسب و حل تعارض ها، به داشتن یک رابطه مساوی بین زوجین کمک می کند.

«ازدواج خوب با شما شروع می شود»، «دلگرمی دادن در رابطه زناشویی»، «رابطه تان را درک کنید»، «صداقت و صراحت»، «مراوده؛ پایه ای برای ارتباط مؤثر»، «مهارت های ارتباطی»، «انتخاب در رابطه زناشویی»، «تعارض در ازدواج»، «حل تعارض؛کاربرد مهارت های آموخته شده شما» و «فرآیند خودیاری برای حفظ ازدواج خوبتان» عناوین 10 فصل این کتاب را تشکیل می دهند.

مطالعه این کتاب به همسرانی که می خواهند رابطه شان را بهبود بخشند، آنهایی که تصمیم دارند زندگی مشترک خود را شروع کنند و همچنین درمانگران خانواده که قصد دارند کتابی ساده و سودمند را به مراجعانشان ارائه کنند، پیشنهاد می شود.

علاقه مندان به تهیه کتاب «فرصتی برای زندگی مشترک بهتر» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: انتشارات آستان قدس رضوی

ارسال نظرات