۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۸۸۰۱۹

حماس خواستار بازگذاشتن دست مقاومت برای دفاع از مسجدالاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران حماس از تشکیلات خودگردان خواست دست مقاومت را برای دفاع از مسجد مبارک الاقصی بازبگذارد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فازع صوافطه از رهبران حماس دیشب در اظهاراتی مطبوعاتی از تشکیلات خودگردان خواست به همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی و بازداشت های سیاسی در کرانه باختری پایان دهد و در تلاش برای وحدت ملت فلسطین برای مقابله با جنایت های دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان تندرو یهودی باشد.

 

صوافطه گروه های فلسطینی را به حمایت از مسجدالاقصی و عمل به مسؤولیت های خود در دفاع از این مسجد مبارک با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن فراخواند.

 

وی تاکید کرد که سکوت جامعه بین الملل و امت اسلامی و عربی در قبال جنایت های دشمن صهیونیستی به ویژه در شرایط حساس کنونی، اقدامی جنایتکارانه برای سرپوش نهادن بر طرح های شوم صهیونیست ها برای سیطره بر مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن میان مسلمانان و یهودیان است.

 

این رهبر حماس امت اسلامی و عربی را به برپایی تظاهرات ها و محکومیت تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی فراخواند.

 

فازع صوافطه همچنین تمامی آزادگان جهان را به حمایت از ملت فلسطین و مقدسات آنان دعوت کرد و ثبات و پایداری حاضرات و معتکفان در مسجدالاقصی که به نیابت از امت اسلامی وارد جنگ با دشمن صهیونیستی شده اند را ستود./994/ب102/د

ارسال نظرات