۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۸۸۸۴۶

انصارالله یمن تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاسی جنبش مردمی انصار الله یمن با صدور بیانیه‎ای تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد.
انصارالله يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مردمی انصارالله یمن در بیانیه ای تأکید کرد: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی با کمک و حمایت آمریکا به مسجد الاقصی تمرکز امت اسلام بر خطر دشمن اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی غاصب را ضروری ساخته است.

 

انصارالله در این بیانیه افزود: اگر حمایت سیاسی، معنوی و مادی آمریکا از رژیم اشغالگر قدس نبود رژیم صهیونیستی به خود اجازه چنین تعرض و دست درازی به امت اسلام مقدسات و مقدرات آن را نمی داد.

 

این بیانیه با اشاره به نقش اصلی رژیم آل سعود و مزدوران رژیم صهیونیستی در منطقه آنها را مجری توطئه های صهیونیستی ـ آمریکایی برای ایجاد تفرقه، درگیری و اختلافات قومی مذهبی و حمایت از گروه های تروریستی برای از بین بردن ثبات و امنیت و زیر ساخت ها در منطقه عربی اسلامی جهت منحرف ساختن آنها از رویارویی با رژیم صهیونیستی وجنایت های آن دانست.

 

انصارالله در این بیانیه افزود: تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در سایه سکوت و همدستی کشورهای عربی و بین المللی مایه ننگ است این در حالی است که رژیم آل سعود و برخی سازمان های عربی با کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا ظرف شش ماه اخیر علنا به یمن و مردم آن تجاوز می کنند و این کشور را تحت محاصره، گرسنگی ونابودی زیر ساخت های آن قرار می دهند.

 

جنبش مردمی انصارالله یمن در این بیانیه از مردم عرب و مسلمان خواست ضمن احساس مسوولیت نسبت به توطئه های دشمنان اسلام به هدف تفرقه میان امت اسلام وتضعیف آن هشدار داد و برای دفاع از مردم فلسطین و مقدساتی که مورد بی حرمتی رژیم صهیونیستی قرار گرفته بپاخیزند.

 

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند./981/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات