۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۸۹۱۴۱

نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تجاوزات به مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ عربستان خواستار نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه به منظور بررسی تجاوزات اخیر رژیم اشغالگر قدس و تحولات اوضاع در شهر اشغالی قدس شد.
اياد مدني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای تأکید کرد که این سازمان درخواستی را از طرف عربستان برای برگزاری نشست فوق العاده به منظور بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس و راه های مقابله با این تجاوزات دریافت کرده است.

 

ایاد مدنی دبیرکل این سازمان نیز به نوبه خود اعلام کرد که دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی همکاری های لازم با کشورهای عضو برای برگزاری نشست در نیویورک همزمان با برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در اواخر ماه جاری را انجام می دهد.

 

وی این نشست را نیاز ضروری سازمان همکاری اسلامی در سایه تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و طرح های این رژیم برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد دانست.


گفتنی است که نظامیان صهیونیستی از بامداد روز یکشنبه گذشته تقریبا همه روزه به مسجد مبارک الاقصی حمله می کنند و در جریان درگیری ها با نمازگزاران فلسطینی از بمب های حاوی گاز اشک آور، بمب های صوتی و گلوله های مشقی استفاده می کنند که این مساله باعث زخمی شدن ده ها فلسطینی شده است./982/ب103/د

ارسال نظرات