۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۸۹۴۰۴
مفتی قدس:

فلسطینیان بیت المقدس خط مقدم دفاع از مسجد الاقصی هستند

خبرگزاری رسا ـ مفتی قدس و سرزمین فلسطین خواستار یکپارچگی فلسطینیان برای مقابله با تعرضات صهیونیست ها به بیت المقدس و مسجد مبارک الاقصی شد.
محمد حسين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد حسین، مفتی قدس گفت: تعرضات شهرک نشینان صهونیست به مقدسات اسلامی به ویژه مسجدالاقصی و هتک حرمت آنها با حمایت دولت "اسرائیل" صورت می گیرد.

 

وی افزود: مسجد الاقصی همواره به عنوان یک مسجد اسلامی باقی خواهد ماند و هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه یهودی سازی این مکان مقدس را نخواهیم داد. 

 

وی یادآور شد: تلاش های فلسطینیان و محافل عربی و اسلامی نقش عمده ای در دفاع از مقدسات اسلامی و مسیحی بیت المقدس دارد، باید این تلاش ها برای واکنش به تعرضات اشغالگران صهیونیست و پایان بخشیدن به این تجاوزات یکدست گردد. 

 

وی تاکید کرد: از محافل اسلامی و عربی می خواهیم تا در تمامی سطوح دست به تحرکات بزنند تا رژیم اشغالگر قدس را برای پایان بخشیدن به جنایاتش تحت فشار قرار دهند.

 

وی تصریح کرد: از علما و صاحب نظران و فعالان عرصه رسانه خواسته می شود تا بیت المقدس و مسجد الاقصی را در کانون توجهات خود قرار دهند و تلاش های امت های عربی و اسلامی را برای حراست از مسجدالاقصی یکپارچه گردانند.

 

این چهره دینی فلسطین خاطرنشان ساخت: طرح های دشمن صهیونیستی در زمینه تقسیم مسجد الاقصی به لحاظ زمانی و مکانی میان مسلمانان و یهودیان محکوم به شکست است، زیرا فلسطینیان جان و مال خود را برای حراست از این مکان در طبق اخلاص گذاشته اند، آنان به نیابت از امت های عربی و اسلامی در خط مقدم دفاع از قبله نخست ایستاده اند./982/ب101/د

ارسال نظرات