۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۸۹۹۳۱

ورود 10 هزار شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در سال 2015

خبرگزاری راس ـ از آغاز سال 2015 تاکنون تقریبا 10 هزار شهرک نشین صهیونیست وارد مسجد مبارک الاقصی شده و حرمت این مسجد را زیر پا گذاشته اند.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، از آغاز سال 2015 تاکنون تقریبا 10 هزار شهرک نشین صهیونیست وارد مسجد مبارک الاقصی شده و حرمت این مسجد را زیر پا گذاشته اند و از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست نیز در 4 نوبت و به بهانه اعیاد یهودی به این مکان مقدس حمله کرده اند.


9954 شهرک نشین و نظامی صهیونیست در فاصله ژانویه تا 20 سپتامبر جاری وارد مسجد الاقصی شده اند که در میان آنها عناصر سازمان اطلاعات، نظامیان و مهندسان سازمان میراث فرهنگی و آثار باستانی و دانشجویان دانشگاه ها هم دیده می شوند.

 

البته باید حملات عناصر واکنش سریع ارتش صهیونیستی را هم که به منظور تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست در جریان ورودشان به مسجد الاقصی، به این مسجد حمله می کنند، به این آمارها اضافه کرد. نظامیان صهیونیستی هم هر از چند گاهی در قالب گروه های 250 تا 500 نفری به مسجد الاقصی تجاوز می نمایند.

 

در بخش دیگری از این گزارش به بازداشت 277 فلسطینی از داخل مسجد الاقصی یا از جلوی دروازه های این مسجد اشاره شده است که اکثر آنها به تبعید از مسجد الاقصی برای مدت های دو هفته ای تا 6 ماهه محکوم شده اند.

 

 بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی طی سال جاری 4 بار در قالب گروه های چندین صد نفره به مسجد الاقصی حمله کرده اند که در برخی از این حملات، سربازان ارتش صهیونیستی وارد مسجد جامع القِبَلی شده و به نمازگزاران و نگهبانان مسجد الاقصی حمله کرده اند. این حملات نظامیان صهیونیستی اکثرا به بهانه اعیاد و مناسبت های یهودی صورت گرفته است./994/ب102/د

ارسال نظرات