۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۹۰۳۸۹
مبلغ سلفی مصر:

عاملان خونریزی میان مسلمانان خائن به اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ مبلغ سلفی مصر با اشاره به آنکه رجوع به قرآن تنها راه آزادی مسجد الاقصی است، تاکید کرد که عاملان خونریزی میان مسلمانان خائن به اسلام هستند.
محمد حسان مبلغ سلفي مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد حسان مبلغ سلفی مصر، با خائن شمردن کسانی که میان مسلمانان تبعیض قائل می‌شوند، امت اسلامی را به رجوع به قرآن کریم در راستای آزادی مسجد الاقصی دعوت کرد.

 

حسان گفت: تعدی به جان افراد چه مسلمان و چه غیر آن حرام است و کسانی که میان انسان‌ها تبعیض می‌گذارند، به دین خود خیانت کرده‌اند.

 

وی اهتمام به مسجد الاقصی و اکتفا نکردن به بیانیه محکومانه را خواستار شده و افزود: امتی که به قرآن رجوع نکند و به صدور بیانیه بسنده کند نمی‌تواند مسجد الاقصی را آزاد کند.

 

مبلغ سلفی مصر خاطر نشان کرد: مسجد الاقصی تنها با قرآن به پیروزی می‌رسد. بعضی از فرماندهان اسرائیلی به هنگام آتش کشیدن مسجد الاقصی اعلام کردند که منتظر موضع‌گیری مسلمانان خواهند بود اما چنین چیزی از آنان مشاهده نکردند.

 

حسان همچنین موضع امت اسلامی در سایه تعدی و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس علیه مسجد الاقصی و مردم را به شدت محکوم و از تلاش نکردن امت مسلمان در آزادی قدس شریف ابراز تاسف کرد./981/ب902/د

ارسال نظرات